Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Estee Lauder - Double Wear Stay in Place Makeup

Όνομα: Estee Lauder - Double Wear Stay in Place Makeup
Τιμή: 49 ευρώ (!!!!!!)
Ποσότητα: 30ml
Τι υπόσχεται; 15ωρη διάρκεια, μένει αναλλοίωτο, φρέσκο και φυσικό, δεν αλλάζει χρώμα (δεν οξειδώνεται δηλαδή) και δεν βγαίνει στα ρούχα, είναι ελαφρύ στο δέρμα και άνετο.
Η άποψή μου: Τα θετικά αυτού του foundation είναι ότι μου προσφέρει την κάλυψη που επιθυμώ και ανάλογα με την μέθοδο που θα ακολουθήσω για να το απλώσω στο πρόσωπό μου μπορώ να έχω από ελαφριά έως πλήρη κάλυψη. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για μια καλή κάλυψη. Το αποτέλεσμα είναι ματ και παραμένει έτσι για αρκετές ώρες, ανάλογα φυσικά με το πόσο λιπαρό είναι το δέρμα και το πως είναι η εξωτερική θερμοκρασία. Μου αρέσει να το συνδυάζω με primer από κάτω και πούδρα από πάνω για μέγιστη αντοχή και διάρκεια. Είναι γεγονός ότι διαρκεί πολλές ώρες. Δεν το έχω δοκιμάσει στις 16 ώρες που λέει αλλά στο 12ωρο μπορώ να πω ότι είναι αξιοπρεπέστατο. Στις 4 ώρες περίπου μπορεί να εμφανίσω λίγη λιπαρότητα στην ζώνη Τ. Αντιμετωπίζεται όμως τομπoνάροντας απαλά την περιοχή με ένα χαρτομάντηλο. Η μυρωδιά του δεν μου είναι καθόλου ενοχλητική αλλά δεν είναι και ευχάριστη, μάλλον ουδέτερη θα έλεγα. Έχει μεγάλη ποικιλία σε αποχρώσεις και προσωπικά έχω βρει αυτήν που μου ταιριάζει ακριβώς! Δεν μου προκαλεί ακμή ούτε νιώθω να μου φράζει τους πόρους. Δεν μαζεύει σε πόρους ούτε τους τονίζει.
Στα μειονεκτήματα θα έλεγα ότι με ενοχλεί που δεν έχει αντλία ώστε να ελέγχω καλύτερα την ποσότητα που χρησιμοποιώ και να μην χάνω το παραπανίσιο προϊόν. Επίσης, επειδή στεγνώνει γρήγορα καλό είναι να απλώνεται τμηματικά στο πρόσωπο και γρήγορα. Μπορεί να τονίσει περιοχές στο πρόσωπο με ξηρότητα. Για ξηρά δέρματα σίγουρα δεν κάνει. Το SPF του είναι 10 και θα προτιμούσα να μην είχε καθόλου. Δεν το θεωρώ ούτε ελαφρύ ούτε φυσικό foundation. Δε ξέρω πως θα μπορούσε άλλωστε από τη στιγμή που είναι για μεγάλη κάλυψη και διάρκεια! Άμα μιλήσω στο κινητό, αφήνει αποτύπωμα. Δεν είναι κάτι τραγικό απλά το λέω γιατί υποτίθεται λέει δε βγαίνει στα ρούχα... Τέλος, θεωρώ ότι στην Ελλάδα η αρχική του τιμή είναι πάρα πολύ υψηλή, ειδικά σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμές σε Αγγλία & Αμερική. Μόνο με έκπτωση θα μπορούσα να το πάρω.
Συμπέρασμα: Είναι καλυπτικό, ματ και με διάρκεια! Πολύ ακριβό αλλά το αγαπώ και σε υγρό foundation είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει ως τώρα.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι, αλλά περιμένοντας να βάλει καμιά εκπτωσούλα! ;-)
Συστατικά: Water, Cyclopentasiloxane, Trimethylsiloxysilicate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Butylene Glycol, Tribehenin, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Polymethylsilsesquioxane, Methicone, Laureth-7, Xanthan Gum, Alumina, Sodium Dehydroacetate, Disteardimonium Hectorite, Cellulose Gum, Propylene Carbonate, Pentaerythrityl Tetra-Di-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Phenoxyethanol. May Contain: Iron Oxides, Mica, Titanium Dioxide
Βαθμός: 9/10 (αν ήταν 20 ευρώ φθηνότερο θα έπαιρνε και τον έξτρα βαθμό)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου