Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

MAC - Studio Fix Powder

Όνομα: MAC - Studio Fix Powder
Τιμή: Περίπου 27.00 ευρώ
Ποσότητα: 15g
Τι υπόσχεται; Πούδρα-foundation που προσφέρει πλήρη κάλυψη, αψεγάδιαστη εμφάνιση, ματ τελείωμα, μακρά διάρκεια, βελούδινη υφή, επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει.
Η άποψή μου: Πρόκειται για την αγαπημένη μου πούδρα καθώς είναι η καλύτερη, για μένα προσωπικά, σε σχέση με όσες έχω δοκιμάσει και από τότε που άρχισα να την χρησιμοποιώ την παίρνω συνέχεια. Στο δικό μου μεικτό, με λίγη ακμή και κοκκινίλες δέρμα, δεν έχει καμιά τρομερή διάρκεια αλλά σίγουρα πολύ καλύτερη από ό,τι άλλο έχω δοκιμάσει. Περίπου μία-μιάμιση ώρα μετά (ανάλογα την εποχή και την φάση του δέρματος) αρχίζει να εμφανίζεται η λιπαρότητα στη ζώνη Τ. Όσον αφορά στην κάλυψη... είναι όντως πολύ καλυπτική αλλά προσωπικά χρειάζομαι στην καλύτερη περίπτωση concealer από κάτω. Συνήθως την συνδυάζω με κάποιο ελαφρύ foundation ή με μία BB cream για το καλύτερο αποτέλεσμα. Κάποιες φορές που βιάζομαι πολύ χρησιμοποιώ λίγο concealer, μετά την πούδρα και τέλος, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα δεν το λες αψεγάδιαστο. Στα αρνητικά θα έλεγα ότι άμα το παρακάνει κανείς σίγουρα το αποτέλεσμα φαίνεται βαρύ, παραπουδραρισμένο και καθόλου φυσικό. Μου αρέσει πολύ και η συσκευασία, με τον καθρέφτη και τον ειδικό χώρο για το σφουγγαράκι. Επίσης, είναι πολύ καλή πούδρα να υπάρχει μέσα στην τσάντα για ένα φρεσκάρισμα στη διάρκεια της μέρας.  
Συμπέρασμα: Μπορεί να μην είναι η υπερτέλεια πούδρα για μένα (ποιος ξέρει αν όντως υπάρχει εκεί έξω πράγματι μια τέτοια πούδρα) αλλά είναι η αγαπημένη μου εδώ και χρόνια, την αγοράζω non stop και δύσκολα θα την άλλαζα. Είναι μεν ακριβή και θέλει προσοχή στην χρήση της, να μην το παρακάνει κανείς αλλά την παίρνω όταν βάζει κάποια έκπτωση η MAC οπότε έρχεται σε αρκετά λογική τιμή, κρατάει πάρα πολύ καιρό (1,5-2 πούδρες τον χρόνο χρησιμοποιώ και είναι το βασικό στοιχείο σε κάθε μακιγιάζ μου) και την απλώνω με ένα πινέλο πούδρας ώστε να μην είναι βαρύ το αποτέλεσμα.
Θα την ξαναγόραζα; Ναι, ξανά και ξανά εκτός κι αν κάποια στιγμή βρω κάποια ακόμα καλύτερη ή αλλάξουν οι ανάγκες του δέρματός μου.
Συστατικά: Talc, Silica, Isostearyl palmitate, Methicone, Caprylyc glycol, Hexylene glycol, Phenoxyethanol [+/- Titanium dioxide (CI 77288), Iron oxides (CI 77491), CI 77492, CI 77499), Chromium oxide green (CI 77288), Ultramarines (CI 77007)] <ILN29838

Βαθμός: 9,5/10










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου