Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Delia Cosmetics - Bio Serum προσώπου με υαλουρονικό οξύ

Όνομα: Delia Cosmetics - Bio Serum +3D Hyaluron Fusion (για όλους τους τύπους δέρματος)
Τιμή: 3 ευρώ
Ποσότητα: 10ml
Τι υπόσχεται; Ορός προσώπου με υψηλή περιεκτικότητα και δυνατές ενυδατικές ιδιότητες. Βοηθά στη διατήρηση της υγρασίας της επιδερμίδας και στην αναγέννηση του δέρματος. Ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος.
Η άποψή μου: Χρησιμοποιώ τον συγκεκριμένο ορό πρωί και βράδυ σε όλο το πρόσωπο και τον λαιμό. Δεν κάνει το δέρμα μου πιο λιπαρό ενώ το ενυδατώνει. Απορροφάται πολύ γρήγορα, είναι ελαφρύ και δεν αφήνει καθόλου κολλώδη αίσθηση στο δέρμα. Αντίθετα, το δέρμα γίνεται πολύ απαλό κι όντως ενισχύεται την ελαστικότητά του. Δεν έχω ακόμη θέματα γήρανσης οπότε δε ξέρω πόσο θα βοηθούσε κάποια γυναίκα με ρυτίδες. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο προϊόν. Δε μπορώ να βρω κάποιο αρνητικό εκτός ίσως του ότι δεν ξέρω που αλλού εκτός από το κατάστημα Oggi στη Πατησίων (στον ηλεκτρικό σταθμό Βικτώρια) θα μπορούσα να τον βρω! Η τιμή εξαιρετική. Το μπουκαλάκι γυάλινο, με δοσομετρητή. Τα 10ml με καθημερινή χρήση όπως ανέφερα πρωί και βράδυ μου κράτησαν για έναν μήνα! 
Συμπέρασμα: Ενυδατώνει το πρόσωπο χωρίς να προκαλεί έξτρα λιπαρότητα και το αφήνει απαλό, ενώ παράλληλα απορροφάται πολύ γρήγορα. Τιμή ασυναγώνιστη σε σχέση με τους ορούς που κυκλοφορούν! Προτείνω να του δώσετε μία ευκαιρία αν αναζητείτε ορό προσώπου!
Θα το ξαναγόραζα; Ναι. Το έχω πάρει ήδη δεύτερη φορά και θα το πάρω ξανά σίγουρα!
Συστατικά: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Oryza Sativa Extract, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Globularia Cordifolia Callus Culture Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin
Βαθμός: 10/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου