Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ELF - Lengthening & Defining Mascara (#brown)

Όνομα: ELF - Lengthening & Defining Mascara (#brown)
Τιμή: 2.37 ευρώ
Ποσότητα: 2.5ml
Τι υπόσχεται; Όγκο, μήκος, φυσικό αποτέλεσμα, δεν κάνει κόμπους, στεγνώνει γρήγορα, διαρκεί όλη μέρα χωρίς να μουτζουρώνει ή να πέφτουν κομματάκια.
Η άποψή μου: Σε μένα το προϊόν αυτό δεν ταίριαξε καθόλου. Ήταν μια αποτυχημένη -ευτυχώς πολύ οικονομική- αγορά. Δεν μου έδωσε ούτε όγκο ούτε μήκος ούτε ξεχώρισε τις βλεφαρίδες μου. Έδωσε ελάχιστο χρώμα. Μετά από 3-4 ώρες άρχισαν να πέφτουν κομματάκια κάτω από τα μάτια μου και να μουτζουρώνει. Ναι, στέγνωσε πολύ εύκολα μετά την εφαρμογή και δεν έκανε τις βλεφαρίδες πολύ σκληρές. Πραγματικά όμως οι βλεφαρίδες μου δεν είχαν ιδιαίτερη διαφορά μεταξύ του να είναι βαμμένες ή να είναι άβαφες. Άλλο ένα μειονέκτημα τέλος, ήταν ότι με έτσουξε στα μάτια και τα ερέθισε. 
Συμπέρασμα: Κατά τη γνώμη μου δεν είναι απλά μια αδιάφορη μάσκαρα αλλά είναι μια κακή μάσκαρα γιατί άντε να δεχτώ το φυσικό αποτέλεσμα με τον ελάχιστο χρωματισμό των βλεφαρίδων... το ότι ερέθισε τα μάτια μου και μετά από λίγη ώρα πέφταν κομματάκια είναι οπωσδήποτε deal breaker για μένα.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι.
Συστατικά: Aqua(Water), Caprylic/Capric Triglycerides, Cera Carnauba (Carnauba) Wax, Synthetic Beeswax, Styrene/Acrylates/Ammonium Methacrylate Copolymer, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, PVP, Triethanolamine, Triacontanyl PVP, Hydroxyethyl Cellulose, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. May Contain: Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)

Βαθμός: 0/10

Υ.Γ.: Απ' ό,τι βλέπω αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πια στην καφέ αλλά μόνο στην μαύρη απόχρωση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου