Κυριακή 27 Απριλίου 2014

MAC - Studio Fix Fluid Foundation

Όνομα: MAC - Studio Fix Fluid SPF 15
Τιμή: 29.50 ευρώ
Ποσότητα: 30ml
Τι υπόσχεται; Φυσικό, ματ τελείωμα. Μεσαία κάλυψη που "χτίζεται". Αντηλιακή προστασία με SPF 15. Εύκολο στην εφαρμογή. Άνετο και μακράς διάρκειας. Χαρίζει ομοιόμορφο αποτέλεσμα εξομαλύνοντας τις δυσχρωμίες και καλύπτοντας τις ατέλειες. 
Η άποψή μου: Το συγκεκριμένο foundation είναι όντως μέτριας κάλυψης αλλά "χτίζεται" ως ένα βαθμό και έχει φυσικό ματ αποτέλεσμα. Δεν είναι ούτε τόσο καλυπτικό ούτε τόσο ματ όμως όσο είναι το Double Wear της Estee Lauder. Απλώνεται πολύ εύκολα και διατίθεται σε μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων. Κατά τη γνώμη μου αφορά κανονικά ως λιπαρά δέρματα και όχι ξηρά. Η διάρκειά του είναι μέτρια, περίπου 5-6 ώρες χωρίς αλλοιώσεις και το σετάρω πάντα με πούδρα για καλύτερη διάρκεια. Δεν το αισθάνομαι βαρύ κι έτσι μπορώ να το φορέσω είτε πρωί είτε βράδυ. Δεν έχει επιβαρύνει την λιπαρή με τάση για ακμή επιδερμίδα μου. Δεν το έχω δει να μαζεύει στους πόρους ή να τους αναδεικνύει. Η αντλία πωλείται χωριστά και την αγοράζετε αν θέλετε μόνο την πρώτη φορά και την μεταφέρετε στο επόμενο μπουκαλάκι. Είναι πολύ βολική πάντως. 
Συμπέρασμα: Ένα αρκετά καλυπτικό για μένα foundation χωρίς δυσάρεστες παρενέργειες για το δέρμα μου και δίνει φυσικό ματ αποτέλεσμα. Χρειάζεται λίγη σχετικά ποσότητα, απλώνεται εύκολα και έχω βρει το χρώμα μου. Θα ήθελα μόνο να είχε λίγο μεγαλύτερη διάρκεια στο λιπαρό δέρμα. Και πιο οικονομικό αν ήταν δε θα είχα πρόβλημα. 
Θα το ξαναγόραζα; Ναι!
Συστατικά: ACTIVE INGREDIENT: Octinoxate 2.50% Other: Water/Aqua/Eau, Cyclopentasiloxane, PEG-10 Dimethicone, Butylene Glycol, Trimethylsiloxysilicate, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Silica, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Laminaria Saccharina Extract, Algae Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Lecithin, Hydrogenated Lecithin, Xanthan Gum, Sorbitan Sesquioleate, Methoxy Amodimethicone/Silsesquioxane Copolymer, Laureth-7, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone Crosspolymer, Triethoxycaprylylsilane, Propylene Carbonate, BHT, Chloroxylenol, Phenoxyethanol [ /- Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Chromium Oxide Greens (CI 77288)
Βαθμός: 9/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου