Κυριακή 18 Μαΐου 2014

MAC - Fix+

Όνομα: MAC - Fix+ spray
Τιμή: 17.50 ευρώ
Ποσότητα: 100ml
Τι υπόσχεται; Ένα νερό με βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, πράσινο τσάι, χαμομήλι, αγγούρι. Προσθέτει λάμψη και ολοκληρώνει το μακιγιάζ.
Η άποψή μου: Αρχικά το αγόρασα νομίζοντας ότι πρόκειται για ένα setting spray το οποίο θα μου προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ. Επειδή όμως δεν το κάνει, σε μένα τουλάχιστον, απογοητεύτηκα. Αποφάσισα όμως να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ για να μην πάει χαμένο. Τελικά, στην πορεία μου άρεσε πολύ! Αφού ολοκληρώσω κανονικά το μακιγιάζ μου, ψεκάζω από όσο πιο μακριά μπορώ το πρόσωπό μου και έτσι δεν έχω το εφέ του πολύ έντονα πουδραρισμένου προσώπου! Foundation, concealer, πούδρα δένουν καλύτερα με το δέρμα μετά τη χρήση του Fix+! Επίσης, όταν θέλω πιο έντονο αποτέλεσμα από μία σκιά ματιών, ψεκάζω λίγο το πινέλο μου και μετά χρησιμοποιώ την σκιά. Μυρίζει ελαφριά, ευχάριστα και φρέσκα.
Συμπέρασμα: Μπορεί να μην μου δίνει έξτρα διάρκεια στο μακιγιάζ αλλά όντως δίνει λάμψη και αντιμετωπίζει το εφέ της πούδρας στο μακιγιάζ. Επιπλέον βοηθά στο να χρησιμοποιούμε σκιές σε μορφή σκόνης ή πούδρας (στεγνές) ως υγρές και με πιο έντονη απόδοση. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το θεωρώ άκρως απαραίτητο προϊόν για το καθημερινό μας μακιγιάζ αλλά είναι το κάτι παραπάνω.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: Water, glycerin, butylene glycol, Cucumis Sativus (cucumber) fruit extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf extract, tocopheryl acetatea, caffeine, panthenol, arginine, ethylhexylglycerin, PEG-40 hydrogenated castor oil, Ppg-26-Buteth-26, fragrance, disodium Edta, dehydroacetic acid, phenoxyethanol, benzoic acid
Βαθμός: 7.5/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου