Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Bare Minerals - Broad Spectrum SPF 20 Concealer

Όνομα: Bare Minerals - Broad Spectrum SPF 20 Concealer #Bisque
Τιμή: 22.00 ευρώ
Ποσότητα: 2g
Τι υπόσχεται; Καλύπτει τις ατέλειες, γίνεται ένα με το δέρμα και δεν φαίνεται σαν να φοράς makeup, μεσαία προς φουλ κάλυψη, φυσικό αποτέλεσμα και SPF 20 για προστασία από τον ήλιο.
Η άποψή μου: Ένα από τα πιο απογοητευτικά προϊόντα που έχω δοκιμάσει! Έχοντας ακούσει πάρα πολύ καλές κριτικές αποφάσισα να το δοκιμάσω με σκοπό να το χρησιμοποιήσω για να σετάρω το concealer κάτω από τα μάτια μου. Ήθελα περισσότερη κάλυψη (έχω έντονους μαύρους κύκλους) και καλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ μου. Δεν μου τα πρόσφερε σε καμία περίπτωση! Προσπάθησα με διαφορετικές ενυδατικές ματιών, με διαφορετικά concealers αλλά τίποτα! Ούτε κάλυψη, ούτε και διάρκεια. Όσο για φυσικό αποτέλεσμα; Ούτε κατά διάνοια! Φαινόταν ότι είχα βάλει πούδρα και μάζευε στις λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια. Στα θετικά θα έλεγα ότι έχει καλή συσκευασία για προϊόν με πούδρα σε ελεύθερη μορφή και επίσης είναι πάρα πολύ λεπτή η πούδρα. Φυσικά αυτά για μένα μικρή σημασία έχουν από τη στιγμή που το προϊόν δεν λειτούργησε σε μένα (και σε φίλη μου που το δοκίμασε).
Συμπέρασμα: Ένα ακριβό concealer σε μορφή ελεύθερης πούδρας που αν δεν κατάφερε να προσθέσει λίγη κάλυψη και φως αλλά και να σετάρει το concealer κάτω από τα μάτια, αδυνατώ να φανταστώ τι θα έκανε αν έβαζα μόνο αυτό και τίποτα άλλο από κάτω.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι!!!
Συστατικά: Mica (CI 77019), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77499, CI 77492, CI 77491), Ultramarines (CI 77007)
Βαθμός: 1/10

*Αν το έχετε δοκιμάσει με κάποιον άλλον τρόπο και λειτούργησε για σας, παρακαλώ πείτε μου στα σχόλια από κάτω. Ευχαριστώ!*



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου