Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Catrice - Lashes to kill Ultrablack Mascara

Όνομα: Catrice - Lashes to kill Ultrablack Mascara
Τιμή: 4.59 ευρώ
Ποσότητα: 10ml
Τι υπόσχεται; Η πιο μαύρη για όγκο μάσκαρα που υπάρχει. Η πρώτη στρώση προσφέρει πάρα πολύ μαύρες, πυκνές και καλοσχηματισμένες βλεφαρίδες. Για πάρα πολύ έντονο αποτέλεσμα.
Η άποψή μου: Πρώτον, δεν είδα τις βλεφαρίδες μου περισσότερο μαύρες. Ήταν απλώς μαύρες. Δεύτερον, δεν μου έδωσε ιδιαίτερο όγκο ή μήκος. Κυρίως διαχώρισε τις βλεφαρίδες. Τρίτον, δεν σήκωσε/έδωσε καμπύλη στις βλεφαρίδες από μόνη της. Το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες ήταν απαραίτητο πριν την χρήση αυτής της μάσκαρα. Tο πρόβλημά μου όμως είναι ότι δεν κρατούσε η καμπύλη. Μετά από λίγη ώρα με τη μάσκαρα οι βλεφαρίδες "έπεφταν". Τέταρτον και deal breaker για μένα ήταν που μετά από μια - μιάμιση ώρα μουτζούρωνε κάτω από τα μάτια δημιουργώντας το εφέ ρακούν/πάντα κ.λπ. χαριτωμένα μαυρομάτικα ζωάκια... Τα θετικά της είναι ότι είναι οικονομική, δεν ερέθισε τα μάτια μου και δεν κόλλαγαν οι βλεφαρίδες μεταξύ τους. Το βουρτσάκι είναι τρίχινο και σχετικά μικρό/λεπτό που βοηθά στον καλύτερο έλεγχο κατά την εφαρμογή. Ωστόσο δεν μου είναι αρκετά τα πλεονεκτήματα αυτής της μάσκαρα για να συνεχίσω να την χρησιμοποιώ πόσο μάλλον να επαναλάβω την αγορά. 
Συμπέρασμα: Δεν είναι παραπάνω μαύρο το χρώμα από τη μέση μάσκαρα, δεν έδωσε όγκο ή μήκος στις βλεφαρίδες, δεν κράτησε την καμπύλη των βλεφαρίδων, μετά από σύντομο διάστημα μουτζούρωνε κάτω από τα μάτια. Είναι όμως οικονομική, δεν προκάλεσε ερεθισμό στα ευαίσθητα μάτια μου και πρόσφερε ικανοποιητικό διαχωρισμό στις βλεφαρίδες μου.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι!
Συστατικά: AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, GLYCERYL STEARATE, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA CERA) WAX, CERA MICROKRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), ACACIA SENEGAL GUM, C 18-36 ACID TRIGLYCERIDE, STEARIC ACID, ACRYLATES COPOLYMER, PALMITIC ACID, BUTYLENE GLYCOL, KAOLIN, SODIUM HYDROXIDE, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, MYRISTIC ACID, ARACHIDIC ACID, BEHENIC ACID, OLEIC ACID, LAURETH-21, DIAMOND POWDER, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, CI 77266 (BLACK 2), CI 77499 (IRON OXIDES).
Βαθμός: 3/10




*Όπως πάντα η άποψη που αναφέρω αφορά την δική μου εμπειρία, που σημαίνει ότι σε κάποια άλλη γυναίκα το αναφερθέν προϊόν μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει!*

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11740255/?claim=nnndwg74mc9">Follow my blog with Bloglovin</a>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου