Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Αυγούστου 2014

Garnier - Micellar Cleansing Water: Με αυτό το νεράκι ξεβάφω πρόσωπο, μάτια και χείλη χωρίς να μου προκαλεί ερεθισμούς, ξηρότητα ή λιπαρότητα. Το καλύτερο micellar νερό από όσα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Επίσης έχει εξαιρετική σχέση ποσότητας και τιμής.

KIKO - Sun Lovers Blush #04 Atlantic Camellia: Είναι από limited edition σειρά, υπάρχει ακόμη στο site της ΚΙΚΟ (κάνει αποστολές σε Ελλάδα). Χρησιμοποίησα πάρα πολύ αυτόν το μήνα την κοραλί πλευρά και μου άρεσε γιατί ήταν ένα ωραίο καλοκαιρινό χρώμα, όχι αφύσικα έντονο, που συνδυαζόταν εύκολα με όλα τα καλοκαιρινά μακιγιάζ.

ELF - Studio Stipple Brush: Μαγικό πινέλο! Το αγαπημένο μου γενικά από την ELF! Το χρησιμοποιούσα για ρουζ, για μπρόνζερ και για πούδρα. Ιδανικό για ελαφριά εφαρμογή οποιουδήποτε προϊόντος σε μορφή πούδρας.

Pantene Pro-V - Κλασσική Σειρά Σαμπουάν για Βαθύ Καθαρισμό: Μετά από μια ατυχή επιλογή σαμπουάν τα μαλλιά μου ήταν σε άσχημη κατάσταση και αυτό το σαμπουάν καθάρισε τη φάση αμέσως! Αφήνει τα μαλλιά ανάλαφρα και πολύ καθαρά. Το έχω χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν αρκετές φορές και είναι σταθερή αξία. Απλά εναλλάσσω τα σαμπουάν μου για να μην τα συνηθίζω και γιατί μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα.

Revlon - Colorburst Matte Balm #Unapolegetic: Το πιο υπέροχο καλοκαιρινό χρώμα για κραγιόν! Κοραλοφούξια! Είναι αρκετά ενυδατικό για ματ κραγιόν και έχει φοβερή απόδοση! Η διάρκεια είναι μέτρια και θέλει λίγη παραπάνω φροντίδα κατά την εφαρμογή. Το χρώμα είναι όμως φανταστικό και μυρίζει μέντα! Μου θυμίζει αρκετά το Toxic Tale από μια σειρά συλλεκτική της MAC που είχε κυκλοφορήσει πριν μερικά χρόνια με τις κακές της Disney.




2 σχόλια:

  1. το νερακι ειναι οντως πολυ καλο...πολυ καλυτερο απο της Loreal Το οποιο δε με ενθουσιασε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε σχέση με της Garnier είναι μέτριο της L'Oreal. Της La Roche Posay μου άρεσε περισσότερο από της L'Oreal και λίγο λιγότερο από της Garnier. Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου και δεν μου ταίριαξε καθόλου ήταν το κλασσικό της Bioderma... Ερέθισε το δέρμα κι ειδικά τα μάτια μου και μετά ένιωθα την επιδερμίδα μου να τραβάει. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή