Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Nivea - Deodorant/Αποσμητικό Pure&Natural Action #Jasmine scent - Roll on

Όνομα: Nivea - Deodorant/Αποσμητικό Pure&Natural Action #Jasmine scent - Roll on
Τιμή: γύρω στα 3.50-4.00 ευρώ (αναλόγως καταστήματος, προσφοράς κ.λπ.)
Ποσότητα: 50ml
Τι υπόσχεται; "To αποσμητικό NIVEA Pure and Natural Action Jasmine Scent (με άρωμα γιασεμιού) προσφέρει 48ωρη προστασία ενώ σέβεται την φύση της επιδερμίδας σου και την αφήνει να αναπνέει φυσικά. Δεν φράζει τους πόρους. Δεν αφήνει λευκά στίγματα στα μαύρα ρούχα. Δερματολογικά εγκεκριμένο."
Η άποψή μου: Είναι το αποσμητικό που μου έχει ταιριάξει καλύτερα σε σχέση με όσα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής και το έχω πάρει αρκετές φορές. Το αντίστοιχο σε spray δεν μου αρέσει και για οικολογικούς λόγους και σαν άρωμα δεν είναι το ίδιο κατά τη γνώμη μου. Το roll on έχει το μειονέκτημα ότι αργεί να στεγνώσει λίγο και πρέπει να περιμένω 4-5 λεπτά μέχρι να ντυθώ. Ωστόσο, το συγκεκριμένο με άρωμα γιασεμί (αν και μου θυμίζει γενικώς άρωμα κι όχι συγκεκριμένα γιασεμί) μου αρέσει πολύ, έχει ταιριάξει με το δέρμα μου και στις δύσκολες στιγμές του καλοκαιριού με έβγαλε ασπροπρόσωπη. Δεν χρησιμοποιώ ανθιδρωτικά, που μπλοκάρουν δηλαδή τον ιδρώτα. Προτιμώ αποσμητικά κι όσο γίνεται με πιο φυσικά συστατικά χωρίς αλουμίνιο, parabens, αλκοόλ κ.λπ. όπως είναι το συγκεκριμένο. Η 48ωρη προστασία που υπόσχεται είναι υπερβολική κατά τη γνώμη μου. Ειδικά το καλοκαίρι το μόνο που σώζει την κατάσταση είναι το συχνό ντουζ. Τέλος, δεν ερεθίζει καθόλου το δέρμα μου, ακόμη και μετά την αποτρίχωση και αυτό πιστεύω οφείλεται στο ότι δεν έχει αλκοόλ.
Συμπέρασμα: Αποσμητικό roll on, μυρίζει ευχάριστα, βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσοσμίας του ιδρώτα, δεν ερεθίζει, δεν περιέχει κάποια ύποπτα για μακροπρόθεσμες βλάβες συστατικά.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: Aqua, Propylene Glycol, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-2, Steareth-21, Parfum, Butyloctanoic Acid, Ethylhexylglycerin, Octenidine HCl, Persea Gratissima Oil, Trisodium EDTA, Linalool, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene
Βαθμός: 8.5/10





4 σχόλια:

  1. Ναι, έχεις δίκιο. Και εμένα μου αρέσει πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν το εχω δοκιμάσει φαίνεται αρκετά καλό !!! φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα αποσμητικά της Nivea είναι κατά τη γνώμη τα καλύτερα, δεν αφήνουν σημάδια στα ρούχα δεν ερεθίζουν την επιδερμίδα και έχουν ωραία μυρωδιά! Εγώ χρησιμοποιώ το stress protect για έχει ωραίο άρωμα! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή