Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

L' Occitane - Angelica Face Toner

Όνομα: L' Occitane - Angelica Face Toner
Τιμή: 20.00 ευρώ
Ποσότητα: 200ml
Τι υπόσχεται; Αυτή η τονωτική λοσιόν για το πρόσωπο δεν περιέχει αλκοόλ, είναι εμπλουτισμένη με αιθέριο έλαιο angelica και νερό. Ενυδατώνει, φρεσκάρει και καθαρίζει το δέρμα. Μετά τη χρήση το δέρμα είναι απαλό και λαμπερό, έτοιμο να απορροφήσει όλα τα οφέλη της καθημερινής περιποίησης του προσώπου.
Η άποψή μου: Δυστυχώς ένα ακριβό προϊόν που με απογοήτευσε αρκετά. Όπως έχω ήδη αναφέρει το δέρμα μου είναι λιπαρό με τάση για ακμή. Η συγκεκριμένη τονωτική λοσιόν όντως ενυδατώνει το δέρμα του προσώπου μου αλλά αφήνει μια ενοχλητική για μένα αίσθηση. Είναι σαν μην απορροφάται/στεγνώνει, ακόμη και μετά από μερικά λεπτά νιώθω την επιδερμίδα μου να "κολλάει" ελαφρώς. Αυτό είναι κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου. Επίσης, δεν είδα κάποια διαφορά στο δέρμα μου ως προς την υφή, ούτε έγινε πιο λαμπερό. Κατά τη γνώμη μου το απλό ροδόνερο, αυτό που βρίσκουμε και στο super market δίπλα στο ανθόνερο, κάνει εξαιρετική δουλειά ως τονωτική λοσιόν. Ενυδατώνει, καθαρίζει, τονώνει, απομακρύνει την περιττή λιπαρότητα και δεν αφήνει καμιά δυσάρεστη αίσθηση στο δέρμα. Δεν βρίσκω λόγο λοιπόν στο να ξαναδώσω χρήματα για τη λοσιόν από L'Occitane κι ας έχει καλά συστατικά και καλή φήμη.
Συμπέρασμα: Ενυδατώνει και τονώνει το δέρμα αλλά δεν μου αρέσει η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα και το νιώθω σαν να κολλάει. Σε καμία περίπτωση δε ρύθμισε τη λιπαρότητα του δέρματός μου. Δε βρίσκω να κάνει κάτι καλύτερο από άλλες λοσιόν ή από το απλό ροδόνερο.
Θα το ξαναγόραζα; Όχι.
Συστατικά: Water, Glycerin, Polysorbate 20, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Fragrance, Angelica Archangelica Root Oil, Angelica Archangelica Root Extract, Amyris Balsamifera Bark Oil, Mentha Piperita Oil (Peppermint), Sodium Benzoate, Tetrasodium EDTA, Levulinic Acid, Sodium Levulinate, Potassium Sorbate, Trisodium NTA, Sodium Hydroxide, Limonene
Βαθμός: 5/10





3 σχόλια:

  1. Κρίμα που δεν έκανε δουλειά μεταξύ μασ εγώ δεν θα το επερνα με τίποτα δεν δίνω 20 ευρώ για μια τονωτική φιλιά ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ, είναι πολύ ακριβό προϊόν για αυτό που είναι. Πήρα όμως την πιο μικρή συσκευασία με τα 100ml και είχε κάποια έκπτωση επίσης στα τέλη Αυγούστου οπότε έδωσα περίπου 8.50 ευρώ. Μου κράτησε μόλις ενάμιση μήνα (ναι, το τέλειωσα όλο γιατί το λυπόμουν)... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κριμα που δεν σου αρεσε γιατι ειναι ενα ακριβο προϊον οπως και να το κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή