Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Lavera - Ενυδατική κρέμα προσώπου (για λιπαρό/ακνεϊκό δέρμα)

Όνομα: Lavera - Ενυδατική κρέμα προσώπου για σύσφιξη πόρων με βιολογική μέντα και βιολογική κολλιτσίδα για λιπαρό και ακνεϊκό δέρμα
Τιμή: 10.35 ευρώ
Ποσότητα: 30ml
Τι υπόσχεται; "Το εκχύλισμα βιολογικής μέντας ανανεώνει, καταπραϋνει και καθαρίζει, ενώ το εκχύλισμα βιολογικής κολλιτσίδας έχει απαλυντική και στυπτική δράση. Για ορατά πιο λείο δέρμα."
Η άποψή μου: Είναι, κατά τη γνώμη μου, μια συμπαθητική ενυδατική κρέμα για μεικτό προς λιπαρό δέρμα. Δεν μπορώ να πω ότι είδα να ρυθμίζει την λιπαρότητά μου ή να αντιμετωπίζει την ελαφριά ακμή μου. Ωστόσο δεν επιδείνωσε κάποιο από αυτά τα προβλήματα. Ενυδάτωνε αρκετά καλά το δέρμα και λίγη ποσότητα έφτανε για όλο το πρόσωπο και τον λαιμό. Η συσκευασία με αντλία βολεύει πολύ αλλά επειδή είναι αδιαφανής δεν μπορείς να δεις πόσο προϊόν μένει. Έχει ελαφριά μυρωδιά βοτάνων και λεπτόρευστη υφή. Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα και είναι αξιόλογη βάση για μακιγιάζ. Δεν έχω υπερενθουσιαστεί με την συγκεκριμένη ενυδατική αλλά δεν έχω και κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Θα ήθελα μια κρέμα να ενυδατώνει το πρόσωπό μου και να το κρατάει ματ για όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται. Με αυτή την κρέμα η λιπαρότητα εμφανιζόταν περίπου δύο ώρες μετά τη χρήση της. Επίσης δεν είδα καμία σύσφιξη των πόρων όπως ισχυρίζεται ότι προσφέρει.
Συμπέρασμα: Ενυδατώνει, απορροφάται γρήγορα, είναι ελαφριά και κρατάει για καιρό γιατί χρειάζεται λίγη ποσότητα κάτι που την κάνει εξαιρετικά οικονομική σε σχέση με την ποσότητα και την ποιότητά της. Μου αρέσει που είναι σε μεγάλο ποσοστό ένα φυσικό προϊόν. Δεν έκανε όμως το κάτι παραπάνω που ψάχνω για το δικό μου δέρμα.
Θα το ξαναγόραζα; Ίσως. Θα ήθελα βέβαια να δοκιμάσω κι άλλες κρέμες προσώπου.
Συστατικά: Water (Aqua), Alcohol*, Glycerin, Myristyl Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Tricaprylin, Zinc PCA, Squalane, Oryza Sativa (Rice) Germ Powder*, Xanthan Gum, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Tocopheryl Acetate, Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Lecithin, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract*, Arctium Lappa Root Extract*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Tocopherol, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Lysolecithin, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Lecithin, Chlorophyllin-Copper Complex (CI 75810), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**
* συστατικά από πιστοποιημένες βιολογικές καλλιέργειες
** φυσικά αιθέρια έλαια
Βαθμός: 7/10





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου