Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ELF - Translucent Matte Powder

Όνομα: ELF - Translucent Matte Powder
Τιμή: 4.99 ευρώ
Ποσότητα: 3.8g
Τι υπόσχεται; Η διάφανη αυτή πούδρα ταιριάζει σε μια μεγάλη ποικιλία διαφορετικών τόνων δέρματος και σετάρει το μακιγιάζ ώστε να διαρκεί περισσότερο. Έχει ματ αποτέλεσμα και μειώνει την εμφάνιση λιπαρότητας στο πρόσωπο.
Η άποψή μου: Καταρχάς, πρέπει να επισημάνω ότι δεν είναι μια πούδρα που κάνει για όλους τους τόνους δέρματος. Νομίζω είναι για ανοιχτές έως μεσαίες αποχρώσεις γιατί αφήνει λίγο χρώμα και σε πιο σκούρες επιδερμίδες θα φαίνεται η διαφορά. Είναι η αγαπημένη μου πούδρα για να την έχω μέσα στην τσάντα μου και τη χρησιμοποιώ για φρεσκάρισμα κατά τη διάρκεια της μέρας! Η συσκευασία της είναι πολύ λεπτή με ένα μεγάλο καθρέφτη και θέση για το σφουγγαράκι. Είναι πολύ λεπτή η υφή της και δεν δημιουργεί το γνωστό ως "παστωμένο" εφέ αρκεί βέβαια να μην υπερβάλλουμε στην ποσότητα και πριν την χρησιμοποιήσουμε να έχουμε πάρει την περιττή λιπαρότητα με ένα χαρτομάντηλο ταμποναριστά. 
Συμπέρασμα: Είμαι πολύ ικανοποιημένη από αυτή τη πούδρα πρώτα πρώτα για τη συσκευασία της καθώς χωράει σε όλες μου τις τσάντες, ακόμη και τις βραδινές και δεύτερον γιατί είναι ελαφριά χωρίς πολύ έξτρα χρώμα, ιδανική για φρεσκάρισμα στη διάρκεια της μέρας.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: Talc, Mica, Zinc Stearate, Titanium Dioxide, Silica Dimethyl Silylate, Nylon-12, Hydrogenated Polyisobutene, Dimethicone, Synthetic Fluorphlogopite, Sodium Dehydroacetate, Iron Oxides (CI 77491 CI 77492)
Βαθμός: 8/10





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου