Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Makeup Empties!

Makeup Empties

Catrice - Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel #10: Δε ξαναπάρω τη συγκεκριμένη απόχρωση γιατί ήταν πολύ ζεστή και ανοιχτή για τα φρύδια μου. Θα δοκιμάσω ίσως την άλλη απόχρωση, αν την βρω κάποια στιγμή.
MAC - False Lashes Extreme Black Mascara: Δε μου άρεσε καθόλου αυτή η μάσκαρα και δεν σκοπεύω να την αγοράσω!
Essence - Lash Princess Volume Mascara #black: Ωραίο το αποτέλεσμα που δίνει αλλά μου προκάλεσε ερεθισμό στα μάτια και γι' αυτό την πετάω αν και δεν την έχω τελειώσει.
MAC - Prep+Prime Highlighter: Δε μου αρέσει καθόλου αυτό το προϊόν και δε μπορώ να βρω εναλλακτική χρήση οπότε θα πάει για Back 2 MAC...
Essence - Eyeliner Pen #black: Ωραίο eyeliner, δεν μουτζουρώνει αλλά ξεράθηκε πάρα πολύ γρήγορα. Δε μου κράτησε ούτε μήνα!
Armani - Black Ecstasy Mascara: Δεν θα την αγόραζα σε full size για κανένα λόγο! Πανάκριβη χωρίς να είναι κάτι το καταπληκτικό κατά τη γνώμη μου! [Review εδώ.]
Estee Lauder - Double Wear Foundation: Κατά το μεγαλύτερο μέρος χρήσης του προϊόντος μου άρεσε πολύ αλλά προς το τέλος πρόσεξα ότι μου προκαλούσε άσχημα ξεσπάσματα ακμής οπότε μάλλον δε θα το αγοράσω ξανά... [Review εδώ.] Βέβαια, έχει την καλύτερη κάλυψη που έχω συναντήσει ως τώρα σε foundation αλλά νομίζω ότι το Stay Matte Mousse Foundation της Rimmel μου αρέσει περισσότερο...
MAC - Blot Powder Pressed: Από τις χειρότερες πούδρες που έχω δοκιμάσει. Δεν έκανε απολύτως τίποτα σε σχέση με την λιπαρότητα και το αποτέλεσμα ήταν πολύ παστωμένο. Δεν την ξαναπαίρνω και δεν την συνιστώ.
MAC - Mineralize Skinfinish Natural: Αγαπημένη πούδρα για το τελικό σετάρισμα. Προσφέρει λίγη κάλυψη και φυσικό αποτέλεσμα! Θα ήθελα κάποια στιγμή να την ξαναπάρω! [Review εδώ.]





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου