Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Skincare Empties!

Alona Ροδόνερο (κατάλληλο για τρόφιμα): Το χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια ως τονωτική λοσιόν και μου αρέσει πάρα πολύ. Θα συνεχίσω να το αγοράζω!
Neutrogena - Oil-Free Acne Wash Pink Grapefruite Facial Cleanser: Δεν μου άρεσε γιατί άφηνε το δέρμα μου ξηρό και με αίσθηση τραβήγματος. Δεν πρόκειται να το αγοράσω ξανά. [Review εδώ.]
Apivita - Μάσκες προσώπου με αλόη και με αγγούρι: Μετά τις διακοπές και ένα ελαφρύ κάψιμο από τον ήλιο στο πρόσωπο αυτές οι μάσκες με έσωσαν! Σούπερ ενυδατικές! Θα τις ξαναπάρω σε περίπτωση που ξαναέχω αφυδατωμένο/ξηρό δέρμα.
The Body Shop - Tea Tree Skin Clearing Lotion: Την έχω ξαναχρησιμοποιήσει αρκετές φορές και στο παρελθόν και ανά διαστήματα (ειδικά το καλοκαίρι) επιστρέφω σε αυτή την ενυδατική κρέμα που είναι ιδανική για δέρμα λιπαρό με τάση για ακμή. Κάποια στιγμή στο μέλλον ίσως την ξαναπάρω γιατί είναι οικονομική και καλή αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω κι άλλες ενυδατικές κρέμες. [Review εδώ.]
Neutrogena - Rapid Clear Acne Eliminating Spot Gel: Αρκετά καλό για τοπική θεραπεία στα σπυράκια. Θα προτιμήσω να δοκιμάσω κάτι αντίστοιχο και από άλλες εταιρείες.
Apivita - Lip Care με χαμομήλι SPF 15: Γενικά τα lip balms της Apivita είναι τα αγαπημένα μου και το συγκεκριμένο το έχω τελειώσει πολλές φορές και σκοπεύω να το αγοράσω ξανά στο μέλλον. Ενυδατώνει υπέροχα τα χείλη και τα προστατεύει από τον ήλιο.
Simple - Kind to eyes Eye make-up remover: Δεν μου έκανε δουλειά και δεν φοράω αδιάβροχο μακιγιάζ. Χρειαζόταν πολύ προϊόν και τρίψιμο και πάλι δεν αφαιρούσε εκατό τοις εκατό το μακιγιάζ των ματιών. Δε θα το αγοράσω ξανά.
Garnier - Essentials Express 2 in 1 Eye Makeup Remover: Από τα καλύτερα ντεμακιγιάζ ματιών που έχω δοκιμάσει αλλά και πάλι σε περιπτώσεις αδιάβροχης ή δύσκολης (π.χ. They're real από Benefit) μάσκαρας... δεν με καλύπτει 100%... Αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο πάρα πολύ καλό ντεμακιγιάζ για ευαίσθητα μάτια γράψτε μου κάτω στα σχόλια παρακαλώ!
Έχοντας ακούσει πολλά για αυτή τη σειρά προϊόντων πήρα ένα σετάκι και δοκίμασα πριν κάποιο καιρό ορισμένα προϊόντα της σειράς, αλλά δεν ξετρελάθηκα (θα γράψω ένα review κάποια στιγμή). Η συγκεκριμένη όμως τονωτική λοσιόν ήταν αρκετά καλή. Καθάριζε το δέρμα και το άφηνε απαλό. Δεν είμαι όμως σίγουρη αν θα έπαιρνα το full size προϊόν γιατί είναι αρκετά ακριβό κατά τη γνώμη μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου