Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Αγαπημένα προϊόντα Σεπτεμβρίου 2015

Καλό μήνα εύχομαι!!! Πάμε να δούμε ποια ήταν τα πέντε αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Σεπτέμβριο!

Ελαφρύ και φρέσκο άρωμα! Ιδανικό για το μεταβατικό στάδιο από το καλοκαίρι προς το φθινόπωρο. Έχει άνθη κερασιάς και ροδάκινο που το κάνουν αρκετά γλυκό!

Έχω κατενθουσιαστεί με αυτό το αφρόλουτρο! Είναι ενυδατικό, κάνει ωραίο αφρό με λίγη ποσότητα και μοσχοβολάει πούδρα και σαπούνι. Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!

Λαδάκι για ξεβαφτώ; Ήταν μια ιδέα που ποτέ δε μου φάνηκε καλή! Ωστόσο, ακούγοντας συνέχεια πολλά καλά λόγια για αυτή τη μέθοδο ντεμακιγιάζ είπα να το δοκιμάσω κι ας έχω λιπαρό δέρμα. Είναι το πρώτο βήμα που κάνω για το ντεμακιγιάζ το βράδυ. Κάνω σε στεγνό πρόσωπο μασάζ με λίγη ποσότητα (αποφεύγω την περιοχή των ματιών για την οποία χρησιμοποιώ ειδικό προϊόν για ντεμακιγιάζ ματιών) και στην συνέχεια ξεβγάζω με νερό. Ακολουθεί πλύσιμο προσώπου με το καθαριστικό μου και η υπόλοιπη ρουτίνα περιποίησης. Δεν μου αφήνει καμία λιπαρότητα και διαλύει εντελώς και το πιο βαρύ μακιγιάζ προσώπου! 

Υπέροχη φθινοπωρινή απόχρωση και άξιο της φήμης του και ως προς την απόδοση και ως προς την διάρκειά του!

Το μολύβι αυτό το ανέφερα και στα τοπ προϊόντα για τα χείλη για φθινόπωρο και χειμώνα. Μου αρέσει πολύ η απόχρωση και ταιριάζει με πολλά μωβ-ροζ, μωβ-καφέ κραγιόν που έχω! Είναι κρεμώδες, είναι αρκετά σταθερό και τρομερά οικονομικό! 



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα που μας πέρασε! Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου