Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Αγαπημένα προϊόντα Οκτωβρίου 2015

Γεια σας! Καλό μήνα εύχομαι!!! Πάμε να δούμε τα πέντε προϊόντα που μου άρεσαν περισσότερο μέσα στον Οκτώβριο!

Πρόκειται για ένα ξηρό λαδάκι που είναι κατάλληλο για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά. Εγώ το χρησιμοποιώ μόνο στο σώμα. Μυρίζει πάρα πολύ όμορφα, σαν άρωμα και απορροφάται πολύ γρήγορα (πιο γρήγορα από body butter και από αρκετές άλλες ενυδατικές κρέμες σώματος). Πολύ καλός και ο ψεκαστήρας της συσκευασίας! Ωστόσο, προσοχή αν πέσει στο πάτωμα να μην γλιστρήσετε πατώντας το!


Πολύ ωραία μάσκα για λεπτά μαλλιά. Δεν τα βαραίνει και τα ενυδατώνει όσο χρειάζεται! Έχει ευχάριστη διακριτική μυρωδιά που δε μένει ιδιαίτερα στα μαλλιά, ειδικά μετά το στέγνωμα. Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι η συσκευασία περιέχει μικρή ποσότητα.


Μου αρέσει πολύ αυτή η σειρά κραγιόν από την Milani γιατί είναι ενυδατικά, απλώνονται πολύ εύκολα, το αποτέλεσμα είναι πολύ κολακευτικό για τα χείλη και έχουν καλή διάρκεια! Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι πρόσφατο δώρο από φίλη μου και την χάρηκα πολύ αυτόν τον μήνα. Σίγουρα θα συνεχίσω να την φοράω!


Ευχάριστη έκπληξη αυτό το ρουζάκι! Πολύ όμορφο, φθινοπωρινό χρωματάκι που έχει ματ τελείωμα, απλώνεται πολύ ωραία και ομοιόμορφα και έχει καλή διάρκεια! Ταιριάζει με πολλά μωβ, μωβ ροζ κραγιόν!


Νομίζω έχει ξαναμπεί και παλιότερα σε αγαπημένα μου, αλλά δεν μπορούσα να μην το αναφέρω και αυτόν τον μήνα! Το χρησιμοποίησα πολύ και κάθε φορά το αποτέλεσμα με άφηνε απόλυτα ικανοποιημένη παρόλο που το δέρμα μου δεν είναι στα καλύτερα του. Αν δεν ήμουν περίεργη να δοκιμάζω νέα προϊόντα όλη την ώρα, θα ήταν σίγουρα σταθερή επιλογή.


Και κάτι έξτρα που όμως έχει να κάνει με ομορφιά είναι το βιβλίο της Ιρλανδής beauty blogger/vlogger Sineady Cady. Την παρακολουθώ χρόνια στο youtube (το κανάλι της θα το βρείτε εδώ) και διαβάζω το blog της (εδώ). Το βιβλίο αυτό είναι ένα πολύ βασικό εγχειρίδιο για το μακιγιάζ. Τα γράφει απλά και κατανοητά ενώ οι φωτογραφίες είναι πολύ βοηθητικές. Το βρήκα πολύ χρήσιμο!


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Αν ναι, πως σας φάνηκε; Ποιο ήταν το δικό σας αγαπημένο προϊόν τον μήνα που μας πέρασε;
Περιμένω τις απαντήσεις σας κάτω, στα σχόλια!
Να έχετε έναν υπέροχο Νοέμβριο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου