Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Αγαπημένα προϊόντα Νοεμβρίου 2015

Γεια σας! 
Ήρθε η στιγμή να κάνουμε μια ανασκόπηση 
στα αγαπημένα του μήνα που πέρασε!
Αυτόν τον χρόνο δοκίμασα πολλές μάσκαρα και οι περισσότερες με απογοήτευσαν... Είχε έρθει λοιπόν η στιγμή, να κάνω ένα διάλειμμα με τα πειράματα και να επιστρέψω σε μια παλιά αγαπημένη, την Opulash Mascara από την MAC! Μήκος, όγκος, καμπύλη, χωρίς μουτζούρες, χωρίς μαύρα κομματάκια, πολύ καλή διάρκεια και σχετικά εύκολη στο ντεμακιγιάζ. Ό,τι ψάχνω δηλαδή σε μία μάσκαρα. Είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή της, αλλά την παίρνω όποτε πετυχαίνω έκπτωση στην MAC και επίσης, μου κρατάει σχετικά αρκετό καιρό (4-5 μήνες). 
Ο μήνας της νοσταλγίας ο Νοέμβριος και επέστρεψα σε ακόμη ένα παλιό αγαπημένο μου, το Porefessional από την Benefit! Είναι το αγαπημένο μου primer για το θολό εφέ... Κάνει δηλαδή τους πόρους να μην φαίνονται και το foundation απλώνεται πολύ ωραία και ομοιόμορφα από πάνω. Το πιο κοντινό dupe που έχω δοκιμάσει ως τώρα είναι της Garnier το Instant Skin Corrector 5sec, αν και πάλι προτιμώ το Porefessional.
Η μάσκα μαλλιών από την Aussie έκανε θαύματα στις ξηρές άκρες των μαλλιών που πλέον έχουν γίνει πολύ απαλές! Επίσης, η γλυκιά μυρωδιά της με ξετρέλανε! 
Μια άλλη γλυκιά μυρωδιά που έκανε το ντουζ απόλαυση ήταν το αφρόλουτρό μου με άρωμα marshmallow από την Imperial Leather! Έκανε πλούσιο αφρό, ήταν αρκετά ενυδατικό αλλά όχι στο σημείο που να αφήνει λιπαρότητα ή την αίσθηση ότι δεν έχει ξεβγαλθεί πλήρως.


Τέλος, βρήκα το νέο μου αγαπημένο lip balm! Είναι από Hurraw στη γεύση/άρωμα Vanilla Bean! Πολύ ενυδατικό, ωραία υφή και υπέροχη μυρωδιά βανίλιας! Τα χείλη μου είναι πολύ ξηρά και ξεφλουδίζουν. Αυτό το lip balm με έχει σώσει!



Αυτά ήταν τα πέντε προϊόντα που ευχαριστήθηκα περισσότερο να χρησιμοποιώ μέσα στον Νοέμβριο. Ήταν λίγο περίεργος μήνας γενικά και εύχομαι να έχουμε ένα υπέροχο, δημιουργικό και εορταστικό Δεκέμβριο!

Αφήστε μου στα σχόλια τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα από τον τελευταίο μήνα ή την άποψη σας αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα!



*Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό εδώ.*




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου