Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

5 Must προϊόντα για το Χριστουγεννιάτικο Ρεβεγιόν

Γεια σας!!! Σήμερα έχουμε ένα blog post έκπληξη από την γνωστή και αγαπημένη blogger και youtuber την Κατερίνα, από το The KM Projects! Μας γράφει για πέντε δικά της αγαπημένα προϊόντα για τις μέρες των Χριστουγέννων!!! Καλή ανάγνωση!!!

Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή που έχουμε τις περισσότερες εξόδους και σε όλες πρέπει να είμαστε στην καλύτερη μας εμφάνιση. Πέρα από την περιποίηση, όπου θα πρέπει να δώσουμε βάση στην ενυδάτωση της επιδερμίδας μας, έχω ξεχωρίσει 5 αντικείμενα που προσωπικά θα εμπιστευτώ τις ημέρες των εορτών για την βραδινή μου εμφάνιση.




Βάση:
Fake it till you make it. Τα ξενύχτια και οι έξοδοι, ακόμα κι αν έχουμε φροντίσει την επιδερμίδα μας, είναι αρκετά για να μας ταλαιπωρήσουν και να κάνουν το δέρμα μας να φαίνεται θαμπό και κουρασμένο. Για Primer Θα εμπιστευτώ της Estee Lauder το Illuminating Perfecting Primer. Δίνει διάρκεια στο μακιγιάζ αλλά ταυτόχρονα κάνει την επιδερμίδα μας να φαίνεται λαμπερή (χωρίς περιττή λιπαρότητα).

Για foundation θα εμπιστευτώ της Revlon το Colorstay 24Η. Εγώ είμαι στην απόχρωση 250 Fresh Beige. Έχω επιλέξει αυτό για μικτά – λιπαρά δέρματα. Υπάρχει όμως αντίστοιχο για κανονικές και ξηρές επιδερμίδες.
Προτιμώ μια βάση που θα έχει διάρκεια, καθώς μπορεί να λείπω από το σπίτι πολλές ώρες, πηγαίνοντας από επίσκεψη σε επίσκεψη. Θέλω να είμαι σίγουρη ότι το μακιγιάζ μου θα είναι άθικτο και ο συνδυασμός αυτών των δύο προϊόντων μπορεί να μου το εγγυηθεί.




Στα μάγουλα:
Θα προτιμήσω κάτι διακριτικό, κοντά στα χρώματά μου και με καλή διάρκεια. Επιλέγω το Something Special της MAC. Ένα cremeblend Blush σε μια πολύ κολακευτική απόχρωση, δίνοντας ένα χρώμα υγείας στα μάγουλα μου.

Στα μάτια:
Θα εμπιστευτώ πάλι την MAC με ένα Pigment πολυαγαπημένο. Το ΤΑΝ. Με χάλκινους ιριδισμούς  είναι ιδιαίτερα κολακευτικό για όσες έχουν πράσινα μάτια αλλά ακόμα καλύτερο για τα δικά μου καστανόπράσινα (Hazel).

Στα χείλη:
Θα επιλέξω προσωπικά nude για όλη την μέρα, αλλά το βράδυ θα προτιμήσω το κλασσικό κόκκινο. Από την Estee Lauder ξεχώρισα το 340 Envious από την σειρά Pure Color Envy. Ενυδατικό και με διάρκεια. Ό,τι πιο Christmas υπάρχει!




Ό,τι και να επιλέξετε σας εύχομαι 
να έχετε τις πιο όμορφες γιορτές!
Κατερίνα
The KM Projects


Που θα βρείτε την Κατερίνα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου