Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Bourjois - Rouge Edition Velvet

Όνομα: Bourjois - Rouge Edition Velvet #07 Nude-ist
Τιμή: 13.90 ευρώ (η τιμή διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα...)
Ποσότητα: 6.7ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Υπόσχεται ματ τελείωμα, ανάλαφρη αίσθηση, τα χείλη μένουν απαλά και δεν τα ξηραίνει, δεν ξεθωριάζει το χρώμα.
Η άποψή μου: Η κακή εμπειρία μου με αυτό το προϊόν ξεκινά από τη μέρα που το αγόρασα. Είχα πάει σε κατάστημα Hondos Center και η κοπέλα στο stand της Bourjois μου είπε ότι είχε έκπτωση -3 ευρώ στη συγκεκριμένη σειρά κραγιόν. Οπότε διάλεξα κι εγώ μια απόχρωση να την δοκιμάσω μιας και είχα ακούσει πολλές καλές κριτικές... Στο ταμείο όμως, διαπίστωσα ότι δεν είχε έκπτωση. Όταν πήγα να ζητήσω ευγενικά μια εξήγηση από την κοπέλα, μου απάντησε με μεγάλη αγένεια, ότι αυτή η απόχρωση δεν είχε έκπτωση... Φυσικά, δε θεώρησε σωστό να μου το πει όταν ήμουν εκεί και διάλεγα χρώμα. Όπως καταλαβαίνετε, ήταν ένα κακό ξεκίνημα... Τέλος πάντων, το δοκίμασα αρκετές φορές. Η απόχρωση αν και στα χείλη μου είναι διαφορετική από το χρώμα στη συσκευασία είναι πολύ ωραία για φθινόπωρο και χειμώνα, κατά τη γνώμη μου. Είναι ένα υγρό κραγιόν που όταν στεγνώνει γίνεται εντελώς ματ. Αν βάλετε λίγη ποσότητα και το απλώσετε καλά όντως έχει ανάλαφρη αίσθηση, στην αρχή τουλάχιστον. Το μεγάλο μου πρόβλημα ήταν ότι έκανε τα χείλη μου πολύ ξηρά και δεν το ένιωθα καθόλου άνετο μετά από λίγη ώρα. Μάλιστα, μετά από 2-3 ώρες άρχιζε να ξεφλουδίζει και να κάνει κομματάκια, θέαμα άκρως αντιαισθητικό για μένα. Το κερασάκι στην τούρτα και αυτό που το οδήγησε στον κάδο των σκουπιδιών είναι ότι απέκτησε μια άθλια μεταλλική μυρωδιά και ακόμη χειρότερη γεύση, σε λιγότερο από χρόνο και φυσικά καιρό πριν την λήξη του.
Συμπέρασμα: Ωραίο χρώμα, εύκολο στην εφαρμογή αλλά πολύ ξηρό για τα χείλη μου, με κακή διάρκεια και χάλασε πολύ σύντομα από το άνοιγμά του.
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, BUTYL ACRYLATE/HYDROXYPROPYL DIMETHICONE ACRYLATE COPOLYMER, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SILICA, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE.
[+/- (MAY CONTAIN) : CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), MICA, CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 12085 (RED 36), CI 15850 (RED 6), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 15985 (YELLOW 6 LAKE), CI 17200 (RED 33 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45380 (RED 22 LAKE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 75470 (CARMINE), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET)]. 13BML001-1
Βαθμός: 3/10



*Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό μέχρι 15/12! Link εδώ.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου