Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Empties: Skincare - Haircare - Bodycare

Γεια σας και καλό μήνα!!!

Bodycare
1. Sephora - All in one nourishing oil: Πάρα πολύ ωραίο ξηρό λαδάκι. Σύμφωνα με τις οδηγίες του είναι κατάλληλο για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά, αλλά εγώ το χρησιμοποιούσα μόνο στο σώμα. Ενυδάτωνε καλά, είχε γρήγορη απορρόφηση από το δέρμα και μύριζε σαν άρωμα. Αν το βρω ξανά σε προσφορά, θα το πάρω! Το είχα βρει πριν πολύ καιρό με -50% στα Sephora.
2. Palmolive - Naturals: Αφρόλουτρο με γάλα και καρύδα: Μου αρέσει πολύ αυτό το αφρόλουτρο! Μυρίζει πολύ όμορφα (όχι καρύδα) σαν πούδρα, κάνει πολύ καλό αφρό, καθαρίζει και ενυδατώνει. Το πήρα ήδη ξανά!
3. Johnson's Baby - Bedtime bath: Έχω ξαναμιλήσει γι' αυτό το παιδικό αφρόλουτρο. Μου αρέσει πολύ για τα βραδινά ντουζ και θα το πάρω σίγουρα ξανά!
4. Dolly's Mixtures - Pina Colada Αφρόλουτρο: Δεν μου άρεσε καθόλου ως αφρόλουτρο και το χρησιμοποίησα ως σαπούνι για τα χέρια που ήταν μια χαρά. Δε θα το ξαναπάρω όμως.
5. Burt's Bees - Κρέμα χεριών με αμύγδαλο και γάλα: Ήταν σε travel size μέγεθος από ένα σετάκι που είχα πάρει πέρσυ στις γιορτές. Κυκλοφορεί όμως όλο το χρόνο και σε full size. Είναι η πιο πλούσια κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει. Την χρησιμοποιούσα μόνο βράδυ και μόνο όταν τα χέρια μου ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση, με εκτεταμένη ξηρότητα. Δεν απορροφάται γρήγορα, γι' αυτό την έβαζα πριν κοιμηθώ και το πρωί τα χέρια μου ήταν μια χαρά. Μύριζε πολύ ωραία σαν αμυγδαλόπαστα! Δεν θα την αναζητήσω άμεσα γιατί έχω πολλές κρέμες χεριών στο στοκ μου.

 Skincare
1. Neal's Yard Remedies - White Tea Facial Mist: Πολύ καλή τονωτική λοσιόν. Δεν ξηραίνει το πρόσωπο, αντιθέτως το ενυδατώνει και επαναφέρει την υγρασία στο δέρμα μετά τον καθαρισμό. Θα ήθελα να το πάρω ξανά στο μέλλον σε full size μέγεθος.
2.Apivita - Αφρός Καθαρισμού Πρόσωπο & Μάτια με ελιά & λεβάντα: Αγαπημένο προϊόν για ντεμακιγιάζ και καθαρισμό. Έχω μιλήσει αρκετές φορές γι' αυτό... Θα το ξαναπάρω σίγουρα!
3.Superdrug - Clearly Youthful Blemish Gel: Ήταν ένα τζελ για την τοπική αντιμετώπιση των σπυριών αλλά δεν έκανε τίποτα σε μένα. Δε θα το ξαναπάρω.
4. Jurlique - Purely Age Defying Ultra Firm And Lift Cream: Είχα το δειγματάκι κι είπα να το δοκιμάσω παρόλο που δεν είναι ακόμη για μένα (ηλικιακά). Πολύ βαριά και πλούσια κρέμα για πιο ξηρές και ώριμες επιδερμίδες.
5. Medyskin - Anti-aging hydration/Hyaluronic serum: Έμεινε λίγο προϊόν αλλά είχε λήξει και είχε αρχίσει να αλλάζει η υφή του. Ήταν όμως πολύ καλό σέρουμ! Δε μου προκαλούσε παραπάνω λιπαρότητα, η απορρόφηση ήταν άμεση και δεν άφηνε καθόλου υπόλειμμα πάνω στο δέρμα. Μου άρεσε η ενυδάτωση που πρόσφερε που ήταν όση χρειαζόμουν! Αν το βρω ξανά στο μέλλον ίσως το πάρω ξανά. Προς το παρόν, έχω να δοκιμάσω άλλα σέρουμ.
6. Garnier - Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών (για αδιάβροχο μακιγιάζ): Το καλύτερο σε σχέση με όσα έχω δοκιμάσει αλλά όχι το τέλειο για μένα. Έχω πάρει κάποιο άλλο να δοκιμάσω τώρα και ίσως στο μέλλον να επιστρέψω σε αυτό της Garnier.
7. Sanctuary Spa - Pore Refing Toner: Πολύ ωραία τονωτική λοσιόν. Ενυδάτωνε το δέρμα μου, μύριζε ωραία και θα ήθελα κάποια στιγμή να πάρω και την μεγάλη συσκευασία.
8. Good Things - Deep Clean Blackhead Exfoliator: Πολύ ελαφρύ απολεπιστικό, κατάλληλο για συχνή χρήση. Ωστόσο δε θα το πάρω ξανά, γιατί μου αρέσουν τα απολεπιστικά που έχουν πιο έντονους κόκκους.
9. Jurlique - Calendula Redness Rescue Restorative Treatment Serum: Δεν μου άρεσε. Δεν με βοήθησε με τις κοκκινίλες, μου προκαλούσε έξτρα λιπαρότητα και δεν το ένιωθα να απορροφάται πλήρως από την επιδερμίδα μου, αφήνωντας μια ελαφριά, κολλώδη αίσθηση. Δε θα το πάρω ξανά.
10. Caudalie - Vinexpert anti-age eye and lips serum: Αν και μικρό το δείγμα, μου κράτησε ένα μήνα. Δεν είδα καμιά διαφορά. Δεν ήταν κατάλληλο για κάτω από το μακιγιάζ οπότε το έβαζα μόνο το βράδυ. Το δέρμα μου δεν το απορροφούσε πλήρως και επίσης το ένιωθα κολλώδες. Δε θα το πάρω ξανά.
11. Tri-Peptox - Collagen+Dark Circle+Puffy Eye Cream: Δυστυχώς, δεν την βρίσκω πια online. Πολύ ωραία κρέμα ματιών όμως, ειδικά για μαύρους κύκλους.

Haircare
1. Aussie - Miracle Shine Shampoo: Ωραίο σαμπουάν, μοσχοβολάει, κάνει τα μαλλιά απαλά, εύκολα στο ξέμπλεγμα και κάνει πλούσιο αφρό. Θα το πάρω μάλλον ξανά στο μέλλον!
2. Garnier - Goodbye Damage Ορός Κατά της Ψαλίδας των Μαλλιών: Πολύ καλό λαδάκι! Όσο το χρησιμοποιούσα (μου κράτησε πάνω από ένα χρόνο) δεν είχα θέμα με ψαλίδα. Μυρίζει φρουτένια. Δε θα το πάρω ξανά άμεσα γιατί το βαρέθηκα και θέλω να δοκιμάσω κάποιο άλλο λαδάκι. Ωστόσο, θεωρώ ότι έχει πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής και κρατάει πολύ καιρό. Θα το σύστηνα! 
3. Neutrogena - T/gel Therapeutic Shampoo: Πολύ καλό σαμπουάν-θεραπεία για την ξηροδερμία του κεφαλιού. Χρειάζεται μόνο 1-2 φορές την εβδομάδα και κάνει πολύ καλή δουλειά. Μυρίζει άσχημα, αλλά πάντα μετά από αυτό θα πλύνω και  δεύτερο χέρι τα μαλλιά με κάποιο άλλο σαμπουάν που μυρίζει ωραία και έτσι δεν έχω θέμα μετά. Είναι λίγο ακριβό αλλά πιστεύω ότι αξίζει για τη δουλειά που κάνει. Αν έχετε δοκιμάσει τα πάντα και δεν έχετε μείνει ικανοποιημένες, δοκιμάστε κι αυτό. Πιστεύω θα βοηθήσει. :)
4. Charles Worthinghton - Strenght & Repair Heat Defence Spray: Είναι ένα αρκετά καλό σπρέι κατά τη θερμότητας. Δεν είδα κάτι το φοβερό όσο καιρό το χρησιμοποιούσα. Δε ξέρω αν θα το πάρω ξανά. Προτιμώ να δοκιμάσω κάτι άλλο.
5. L'Oreal Elvive - Fibrology Thickening Shampoo: Στην αρχή ήταν καλό αλλά μετά μου προκάλεσε ξηροδερμία οπότε τα 2/3 του μπουκαλιού τα χρησιμοποίησα για να πλύνω τα πινέλα του μακιγιάζ και ήταν πολύ καλό. Δε θα το πάρω όμως ξανά.
6. Organic Surge - 2-Minute Moisture Hair Mask: Μου άρεσε πολύ αυτή η μάσκα μαλλιών! Έκανε τα μαλλιά απαλά, λαμπερά, εύκολα στο ξεμπέρδεμα και μύριζε υπέροχα! Αν την βρω ξανά σε προσφορά, θα την πάρω σίγουρα!

Αυτά ήταν τα προϊόντα που τέλειωσα μέσα στον μήνα Νοέμβριο. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Αν ναι, πώς σας φάνηκαν; Ποιο αγαπημένο σας προϊόν τελειώσατε πρόσφατα;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου