Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Golden Rose - Wonder Lash Mascara 12x Volume & Lash Lift Mascara

Όνομα: Golden Rose - Wonder Lash Mascara 12x Volume & Lash Lift Mascara #black/μαύρη
Τιμή: 6.90 ευρώ
Ποσότητα: 13ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Υπόσχεται ότι δίνει όγκο, καμπύλη και μήκος στις βλεφαρίδες. Επίσης, έχει έντονο μαύρο χρώμα και χάρη στη προβιταμίνη Β5 θρέφει και δυναμώνει τις βλεφαρίδες.
Η άποψή μου: Το αποτέλεσμα που δίνει αυτή η μάσκαρα είναι πραγματικά εντυπωσιακό! Το βουρτσάκι είναι τρίχινο και σχετικά λεπτό. Το βρήκα πολύ βολικό. Με δύο στρώσεις μου έδωσε μήκος, όγκο, κράτησε την καμπύλη και είχε έντονο μαύρο χρώμα! Μου άρεσε πάρα πολύ αλλά... δυστυχώς, όπως πολλές άλλες μάσκαρα μετά από λίγες ώρες με είχε μουτζουρώσει κάτω από τα μάτια (ακόμη και όταν δεν έβαζα στις κάτω βλεφαρίδες) και έκανε μικρά μαύρα κομματάκια. Περίμενα να στεγνώσει λίγο το προϊόν, αφήνωντάς το ανοιχτό για μια μέρα. Όμως, εξακολουθούσα να έχω το ίδιο πρόβλημα. Έκανα υπομονή κάποιες εβδομάδες αλλά δεν είδα βελτίωση. Οι μουτζούρες και τα κομματάκια είναι deal breaker για μένα! Λυπάμαι πάρα πολύ γιατί σε όλα τα άλλα ήταν τέλεια! Επίσης, είναι οικονομική αν σκεφτεί κανείς ότι έχει και αρκετή ποσότητα για μάσκαρα. Αν δεν σας ενοχλεί να πρέπει να κοιτάτε στον καθρέφτη τακτικά μέσα στην μέρα και να διορθώνετε το μακιγιάζ σας ή αν γενικά δεν έχετε θέμα με μουτζούρες από μάσκαρα, τότε θα την πρότεινα σίγουρα!
Συμπέρασμα: Ενώ κάνει όσα υπόσχεται και δίνει θεαματικά αποτελέσματα, μουτζουρώνει κάτω από τα μάτια μου κι εμφανίζει μικρά μαύρα κομματάκια μετά από μερικές ώρες.
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: Δυστυχώς, δεν μπορώ να τα βρω στο ίντερνετ. Τα είχε το πλαστικό περιτύλιγμα, το οποίο έχω πετάξει. Δεν περιέχει όμως parabens και mineral oil!!! 
Βαθμός: 5/10


Έχετε δοκιμάσει αυτή τη μάσκαρα; Πώς σας φάνηκε; 
Ποια είναι η αγαπημένη σας μάσκαρα;


*Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό εδώ.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου