Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Project 10 Pan 3rd Update: 10 προϊόντα που θέλω να τελειώσω/χρησιμοποιήσω! #3η Ενημέρωση

Γεια σας! 
Ήρθε η ώρα για την 3η ενημέρωση 
σχετικά με την πορεία του project!

Η εισαγωγή στο Project Pan βρίσκεται εδώ.
Η πρώτη ενημέρωση εδώ.
Η δεύτερη ενημέρωση εδώ.

Ως τώρα πέτυχα τους στόχους μου στα εξής προϊόντα:

  1. MAC - Blush #tenderling (Στόχος: Να δω τον πάτο της συσκευασίας.)
  2. Sampar - Skin Quenching Mist (Στόχος: Να τελειώσω το προϊόν.)
  3. Superdrug Vitamin E Skin Care - Spray-on all over body lotion (Στόχος: Να τελειώσω το προϊόν.)


Μέσα στον τελευταίο μήνα τελείωσα (αυτός ήταν ο στόχος μου) και τον Αφρό Καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα από την Apivita!!!


Επειδή έληξαν και αλλοιώθηκαν, αναγκάστηκα τον προηγούμενο μήνα, να αφαιρέσω από το project τα εξής προϊόντα:
  1. MAC - BB cream
  2. MAC - Concealer Pro Longwear #NC15 
  3. MAC - Blush #Peaches
  4. Medyskin - Anti-aging hydration/Hyaluronic serum



Πρόσθεσα όμως, τέσσερα άλλα προϊόντα και εδώ μπορούμε να δούμε την πρόοδο που έκανα μέσα σε ένα μήνα!

MAC - Studio Finish SPF35 Concealer #NC 15
Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.
Σχόλιο: Επειδή είναι αρκετά καλυπτικό προϊόν, κάθε φορά που το χρησιμοποιώ χρειάζομαι μικρή ποσότητα. Ωστόσο, υπάρχει κάποια πρόοδος και ευελπιστώ μέχρι το τέλος του μήνα να αρχίσω να βλέπω τον πάτο του προϊόντος!


Revlon - Just Bitten Kissable Balm Stain #001 Honey Douce
Στόχος: Να χρησιμοποιήσω το προϊόν μέχρι την γραμμή που έχω σημειώσει στο χαρτάκι.
Σχόλιο: Μικρή πρόοδος αλλά είναι ένα κραγιόν με υψηλή απόδοση και δε χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να φανεί στα χείλη. Δε νομίζω ότι θα φτάσω εκεί που ήθελα μέχρι το τέλος του μήνα, αλλά θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ όσο πιο συχνά μπορώ.


Catrice - All Matt Plus Shine Control Make Up #010 Light Beige
Στόχος: Να φτάσω μέχρι τη γραμμή που έχω σημειώσει εκεί που αρχίζει το γράμμα Τ ("Matt").
Σχόλιο: Είχα κάποια πρόοδο και είμαι ικανοποιημένη. Νομίζω, ότι αυτόν τον μήνα θα καταφέρω να σημειώσω περισσότερη πρόοδο και ίσως καταφέρω να φτάσω στον στόχο μου.


Sephora - Long Lasting Khol Pencil #07 Infinite Beige
Στόχος: Να χρησιμοποιήσω το προϊόν μέχρι την γραμμή που έχω σημειώσει στο χαρτάκι.
Σχόλιο: Το χρησιμοποίησα αρκετά αυτόν τον μήνα, αλλά νομίζω ότι ήμουν πολύ αισιόδοξη όταν έθεσα τον στόχο μου. Το χρησιμοποιώ μόνο εσωτερικά του ματιού, οπότε δε χρειάζεται συχνά ξύσιμο και έτσι δεν προχωράω γρήγορα. 


Τέλος, τα προϊόντα που είχα από την αρχή του project και η πορεία μου σε αυτά:

Urban Decay - Eyeshadow: Foxy από την παλέτα Naked 2
Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.
Σχόλιο: Την χρησιμοποίησα λίγες  φορές και δε βλέπω μεγάλη πρόοδο. Είναι πολύ δύσκολο τελικά να τελειώσει κανείς μια σκιά!


Korres - Lipstick: Guava #25 natural purple
Στόχος: Να χρησιμοποιήσω το μισό προϊόν προϊόν.
Σχόλιο: Πρέπει να ομολογήσω ότι βαρέθηκα λίγο να χρησιμοποιώ αυτό το κραγιόν, αλλά θα συνεχίσω, γιατί έχω ελπίδες ότι θα φτάσω στον στόχο μου μέχρι τέλος του μήνα!!


Η επόμενη ενημέρωση θα είναι και η τελευταία. Το Project τελειώνει στις 31/12/2015. Αν σας ενδιαφέρει να κάνω ένα καινούριο τη νέα χρονιά, πείτε μου κάτω στα σχόλια!



*Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό εδώ.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου