Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

Yes To Blueberries - Smoothing Daily Cleanser

Όνομα: Yes To Blueberries - Smoothing Daily Cleanser
Τιμή: 11.00 ευρώ
Ποσότητα: 125ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Υπόσχεται ότι αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και απαλή.
Η άποψή μου: Πριν από μερικούς μήνες είχα χρησιμοποιήσει από την ίδια εταιρεία, από τη σειρά Yes to Carrots, τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ τα οποία μου προκάλεσαν σοβαρή αλλεργική αντίδραση. Έστειλα ένα mail παραπόνων στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας και μου απάντησαν πολύ ευγενικά. Προσφέρθηκαν μάλιστα να μου στείλουν, ως "αποζημίωση", ένα άλλο από τα προϊόντα τους. Δοκίμασα λοιπόν, το συγκεκριμένο καθαριστικό, το οποίο απευθύνεται σε πιο ώριμες επιδερμίδες, γιατί με ενδιέφερε που έγραφε ότι προσφέρει απαλό καθαρισμό. Ωστόσο, στην πράξη δεν μου άρεσε καθόλου. Νομίζω είναι το χειρότερο καθαριστικό προσώπου που έχω δοκιμάσει. Έχει υφή λεπτόρευστης κρέμας και μυρίζει έντονα μύρτιλλο. Αυτό δεν με ενόχλησε και τόσο. Δεν έκανε καθόλου αφρό. Μπορώ να το παραβλέψω. Εκείνο όμως, που δε μπορώ να δεχτώ είναι ότι δεν ένιωθα το δέρμα μου καθαρό μετά τη χρήση του. Σε αντίθεση, όσο καλά και αν ξέπλενα το πρόσωπό μου ένιωθα ότι δεν είχε φύγει το προϊόν. Σαν να άφηνε πίσω ένα φιλμ και μια αίσθηση λιπαρότητας. Δυστυχώς, δεν μου ταίριαξε καθόλου καλά και είναι κρίμα γιατί έχει σε μεγάλο ποσοστό φυσικά συστατικά και δεν περιέχει βλαβερά χημικά.
Συμπέρασμα: Όταν πλένω το πρόσωπό μου και μετά το νιώθω πιο βρώμικο από πριν... κάτι δεν πάει καλά!
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Cocos Nucifera Oil, Glycerin, Beeswax, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii*, Glyceryl Stearate Citrate, Helianthus Annuus Seed Wax, Phenethyl Alcohol, Xanthan Gum, Glyceryl Caprylate, Cetearyl Glucoside, Vaccinium Cyanococcus Fruit Juice, Parfum, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Limonene, Linalool. *Certified Organic Ingredient / Ingredients Certifies Biologiques
Βαθμός: 1/10



*Μην ξεχάσετε τον Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό εδώ.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου