Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Korres - Concealer με ρόδι

Όνομα: Korres - Concealer με ρόδι #PC1
Τιμή: 14.65 ευρώ 
Ποσότητα: 10ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; "Διορθωτικό concealer που καλύπτει πλήρως μαύρους κύκλους, κοκκινίλες και ατέλειες και χαρίζει ομοιόμορφο, φωτεινό αποτέλεσμα μεγάλης διάρκειας. Το εκχύλισμα από Ρόδι, πλούσιο σε τανίνες και πολυφαινόλες, προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία." (Πηγή: www.korres.com)
Η άποψή μου: Θα είμαι ευθύς... Αυτό το concealer δεν μου αρέσει καθόλου και λυπάμαι πολύ για τα λεφτά που έδωσα. Ξέρω ότι αρέσει σε αρκετό κόσμο και χαίρομαι γι' αυτούς. Με μένα όμως δεν ταίριαξε στο ελάχιστο! Το δοκίμασα όσο περισσότερο μπορούσα (και λίγο παραπάνω) αλλά πλέον με κάθε βεβαιότητα μπορώ να το χαρίσω σε κάποια φίλη μου, σε περίπτωση που αρέσει σε εκείνη και να μην έχω άλλες σχέσεις μαζί του. 
Θα ξεκινήσω με τα ελάχιστα θετικά (και σίγουρα όχι αρκετά) αυτού του προϊόντος. Πρώτον, είναι σε συσκευασία σωληναρίου που την βρίσκω πρακτική. Δεύτερον, είναι συχνότατα σε κάποια έκπτωση αν το αναζητήσετε σε online φαρμακεία. Τρίτον, η πιο ανοιχτή απόχρωση είναι αρκετά ανοιχτή ώστε να φωτίζει.
Προχωρώντας στα αρνητικά σημεία τώρα, μεγάλο πρόβλημά μου είναι η διάρκειά του. Δεν μου κρατάει παρά ελάχιστα, είτε κάτω από τα μάτια, είτε σε ατέλειες. Μετά από λίγες ώρες αρχίζει να εξαφανίζεται και φυσικά μαζεύει σχεδόν αμέσως στις γραμμές έκφρασης, δίνοντας ένα αντιαισθητικό, για τα γούστα μου, αποτέλεσμα. Έπειτα, το βρήκα πολύ παχύρευστο στη σύνθεσή του, κάτι που έκανε το άπλωμα πιο δύσκολο και χρονοβόρο. Δοκίμασα να το απλώσω με τα δάχτυλά μου, με υγρό σφουγγαράκι και με πινέλο. Τίποτα δεν είχε ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ίσως ήταν λίγο καλύτερα με το υγρό σφουγγαράκι. Άλλο μεγάλο θέμα που είχα είναι ότι δεν κάλυπτε τους έντονους μαύρους κύκλους, που έχω κάτω από τα μάτια. Έδινε μια κάλυψη γύρω στο 60 τοις εκατό και γκρίζαρε λίγο, ακόμη και όταν από κάτω είχα εφαρμόσει ένα ροδακινί corrector. Προσπάθησα να "χτίσω" το προϊόν για περισσότερη κάλυψη, αλλά έγινε πάρα πολύ βαρύ και άσχημο.
Αφού τα αποτελέσματα κάτω από τα μάτια ήταν αποκαρδιωτικά (δοκίμασα διαφορετικές κρέμες ματιών από κάτω και διαφορετικές πούδρες από πάνω), δοκίμασα το concealer σε ατέλειες (σπυράκια και σημαδάκια) στο πρόσωπό μου. Η πιο ανοιχτή απόχρωση, ακόμη και σε μένα που είμαι κατάλευκη, δεν μου ταιριάζει τέλεια, αλλά μπορώ να το προσπεράσω. Δεν κάλυψε τις ατέλειές μου, δεν ανακατευόταν εύκολα ώστε να μην ξεχωρίζει από το foundation και δεν είχε διάρκεια.
Συμπέρασμα: Παρά τις προσπάθειές μου (διαφορετικοί τρόποι εφαρμογής, διαφορετικές βάσεις και πούδρες από πάνω) το concealer αυτό δεν ταιριάζει στις ανάγκες μου και στο δέρμα μου.
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: Hydrogenated Polyisobutene, Talc, Caprylic/Capric Triglyceride, Squalane, Dipentaerythrityl Hexahydroxystearate/ Hexastearate/Hexarosinate, Hydrogenated Styrene/Isoprene Copolymer, Nylon-12, Ethylhexyl Stearate, Stearalkonium Bentonite, Boron Nitride, Propylene Carbonate, Caprylyl Glycol, Dimethicone, Phenoxyethanol, Punica Granatum Seed Oil, Hexylene Glycol, Pentaerythrityl Tetra-Di-t-Butyl Hydroxyhydrocinnamate. [+/- (May Contain) CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides), CI 77007 (Ultramarines), CI 77288 (Chromium Oxide Greens), CI 77289 (Chromium Hydroxide Green)].
Βαθμός: 1/10





2 σχόλια:

  1. Ποσό πρόβλημα αυτά τα κονσιλερ. Νομίζω είναι το πιο δύσκολο προϊόν για να σε βολεψει 100% ! Αύριο θα ανεβασω ένα review για το double wear concealer estee lauder. Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα! Δράμα! Είμαι σε διαρκή αναζήτηση, ειδικά για κάτω από τα μάτια που έχω θέμα μεγάλο. Θα έρθω αύριο να διαβάσω το ποστ σου! Έχω κάνει κι εγώ γι' αυτό. Δυστυχώς δε μου άρεσε. :(

      Διαγραφή