Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

My current evening skincare routine!

Σε συνέχεια της δημοσίευση για την πρωινή μου ρουτίνα περιποίησης του προσώπου (δείτε εδώ), σήμερα θα δούμε την βραδινή περιποίηση και ποια προϊόντα χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα.


Το χρησιμοποιώ μόνο αν είμαι βαμμένη. Βάζω λίγη ποσότητα στα χέρια μου και κάνω απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο. Αφαιρώ με χλιαρό νερό.

Στη συνέχεια πλένω το πρόσωπό μου με το αγαπημένο μου καθαριστικό. Ξεβάφει αρκετά καλά και το μακιγιάζ των ματιών. Ξεπλένω πάλι με χλιαρό νερό.

Με ένα βαμβάκι εμποτισμένο σε micellar νερό περνάω πρόσωπο και λαιμό για τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ ή καθαριστικού.

Αν έχω έντονο μακιγιάζ στα μάτια ή πολλές στρώσεις μάσκαρα πιθανότατα θα χρειαστεί να αφαιρέσω τα υπολείμματα με αυτό το διφασικό προϊόν ντεμακιγιάζ, που έχει γίνει το αγαπημένο μου τελευταία!

Το σέρουμ προσώπου που χρησιμοποιώ είναι αυτό το γενναιόδωρο δείγμα από Estee Lauder και το βρίσκω εξαιρετικό! Δε ξέρω αν θα έπαιρνα το πανάκριβο μεγάλο μέγεθος... Θα το σκεφτόμουν όμως. Θέλω να το δοκιμάσω όσο περισσότερο καιρό μπορώ. Ευτυχώς έχω και δεύτερο τέτοιο δείγμα και χρειάζομαι πολύ λίγη ποσότητα για πρόσωπο και λαιμό οπότε θα φτάσει για καιρό.

Βάζω τοπικά σε σπυράκια με μια εμποτισμένη στο διάλυμα πρόπολης μπατονέτα λίγη ποσότητα για την πιο γρήγορη αντιμετώπισή τους. Προτιμώ την πρόπολη από το έλαιο τεϊόδεντρου και το σαλικυλικό οξύ.

Νομίζω έχουν σταματήσει να την βγάζουν αυτή την κρέμα. Την πήρα με μια τεράστια έκπτωση, πρόκειται για ακριβή εταιρεία, αλλά δεν έχω δει κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα. Ενυδατώνει αρκετά καλά την περιοχή κάτω από τα μάτια. Δεν απορροφάται γρήγορα αλλά το βράδυ δε με νοιάζει κιόλας. Δεν έχω δει διαφορά στους μαύρους κύκλους, το κύριο πρόβλημά μου, ή στις γραμμές έκφρασης. Όταν την τελειώσω δε θα αναζητήσω καν κρέμα ματιών από την ίδια εταιρεία. 

Όπως έχω πει και σε παλιότερα αγαπημένα μου και στη δημοσίευση με την πρωινή ρουτίνα μου είναι το αγαπημένο μου lip balm αυτό το διάστημα. 

Τα χέρια μου είναι αρκετά ξηρά όλο το χρόνο αλλά ειδικά το χειμώνα υποφέρω. Πριν κοιμηθώ πάντα φροντίζω να τα ενυδατώνω λίγο με μια κρέμα χεριών γιατί στη διάρκεια της μέρας αμελώ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου