Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

My current pamper bodycare routine!

Είναι ωραία όταν έχουμε τον χρόνο να φροντίσουμε λίγο περισσότερο τον εαυτό μας! Δεν είμαι φαν των αφρόλουτρων αλλά ένα ωραίο, ζεστό ντουζ με μερικά έξτρα βήματα μου αρέσει και με χαλαρώνει!

Το αγαπημένο μου αφρόλουτρο Imperial Leather - Comforting Marshmallow Shower Cream μυρίζει γλυκά, ζεστά, υπέροχα! Είναι ροζ και μου φτιάχνει κάθε φορά τη διάθεση. Αφήνει το δέρμα καθαρό και απαλό!

Το αγαπημένο μου απολεπιστικό είναι το Lush - Buffy και είναι η δεύτερη φορά που το παίρνω. Στην ουσία είναι σε μορφή μπάρας σαπουνιού. Το περνάω με απαλές, κυκλικές κινήσεις σε βρεγμένο δέρμα και κάνει καταπληκτική απολέπιση αφήνοντας το δέρμα ενυδατωμένο.

Για την αποτρίχωση των ποδιών εμπιστεύομαι εδώ και χρόνια τα Gillette Venus - Spa Breeze ξυραφάκια. Είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει και δεν τολμώ να τα αλλάξω!

Για την ενυδάτωση του σώματος η αγαπημένη μου κρέμα όλων των εποχών, είναι η Refan - Κρέμα Σώματος με Γιαούρτι και Έλαιο Τριαντάφυλλου!!! Την ανακάλυψα σε ένα ταξίδι μου στην Σόφια και είναι η δεύτερη φορά που την παίρνω!!! Μυρίζει εξαιρετικά, ενυδατώνει, απορροφάται γρήγορα και αφήνει το δέρμα απαλό και μυρωδάτο!

Για τις ταλαιπωρημένες σκληρές φτέρνες, εκτός από ελαφρόπετρα, χρησιμοποιώ την κρέμα ποδιών Burt's Bees - Coconut Foot Cream. Ενυδατώνει και αναζωογονεί τα κουρασμένα πόδια.


Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα 
περιποίησης σώματος;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου