Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Μαρτίου 2016

Γεια σας! Ο Μάρτιος φτάνει στο τέλος του και είναι η ώρα των αγαπημένων! Παρακάτω θα δούμε ποια προϊόντα ξεχώρισα μέσα στον Μάρτιο και γιατί!

Άρχισα να χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα από την Lierac κάθε πρωί και μου αρέσει πολύ, γιατί είναι ελαφριά, ενυδατική και πολύ καλή βάση για το μακιγιάζ μου. Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα μου και δεν αφήνει λιπαρότητα. Επιπλέον, μου αρέσει η ροζ συσκευασία με αντλία!

Το έχω αρκετό καιρό και δε θυμάμαι αν έχω αναφέρει ξανά πόσο καταπληκτικό είναι το top coat για τα νύχια από την Seche Vite! Είχα καιρό να βάψω τα νύχια μου και πρόσφατα το χρησιμοποίησα ξανά. Θυμήθηκα πόσο γρήγορα στεγνώνει, δίνει μια όμορφη λάμψη στα νύχια, ενώ παράλληλα κάνει το μανικιούρ μου να κρατάει περισσότερες μέρες! 

Πήρα να δοκιμάσω αυτό το primer για το πρόσωπο σε mini μέγεθος από την Smashbox. Τις μέρες που το δέρμα μου είναι πιο αφυδατωμένο και έχει ξηρότητα σε κάποια σημεία, βρήκα ότι είναι πάρα πολύ καλό να το ψεκάζω στο πρόσωπο πριν αρχίσω το μακιγιάζ μου! Δεν είδα να βοηθά στη διάρκεια του μακιγιάζ όμως. Απλά ένιωθα το πρόσωπό μου πιο ενυδατωμένο, γι' αυτό όταν τελειώσει μπορεί να δοκιμάσω κάποιο ενυδατικό τόνερ πριν βαφτώ, που να είναι πιο οικονομικό από το primer της Smashbox. Νομίζω, θα έχω τα ίδια αποτελέσματα. Μου άρεσε πολύ σαν ιδέα!

Είχα ακούσει πάρα πολλά καλά λόγια για την κρέμα ματιών της Darphin (σε blogs, στο youtube) και την βρήκα με εξαιρετική έκπτωση σε online φαρμακείο, οπότε την πήρα να την δοκιμάσω και μέχρι στιγμής μου αρέσει πάρα πολύ! Την βάζω το πρωί και κάθεται πολύ ωραία κάτω από το concealer μου. Δίνει λίγο φως από μόνη της κάτω από τα μάτια, γιατί έχει λίγο χρώμα (δεν καλύπτει φυσικά μαύρους κύκλους). Αφήνει την περιοχή απαλή κι ενυδατωμένη, όσο χρειάζομαι.

Αν και δεν το έχω πολύ καιρό, ήθελα να το βάλω στα αγαπημένα μου, γιατί από την πρώτη στιγμή που το πήρα και το φόρεσα έγινε το νέο αγαπημένο μου κραγιόν! Το συγκεκριμένο κραγιόν από την ΚΙΚΟ στην απόχρωση 03 Radiant Mauve (από τη σειρά Twin Stars, που είχε βγει πριν τα Χριστούγεννα) είναι όσο ενυδατικό και όσο σταθερό θα ήθελα να είναι, ενώ το ροζ-μωβ χρώμα του είναι από τις αγαπημένες μου αποχρώσεις! Πιστεύω θα το ευχαριστηθώ πάρα πολύ τώρα την άνοιξη, αλλά και όλο το χρόνο!

Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ένα βιβλίο που διάβασα μέσα στο Μάρτιο και ήταν μεγάλη έμπνευση! Πρόκειται για το Paris Street Style από τις Isabelle Thomas και Frederique Veysset.


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τον Μάρτιο! Εσείς τι ξεχωρίσατε τον μήνα που μας πέρασε; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Αν ναι, πως σας φάνηκε;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου