Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

My current speedy makeup routine!

Μερικές μέρες θέλω να βαφτώ πολύ γρήγορα (γενικά δε μου αρέσει να κάνω βιαστικά το μακιγιάζ μου, προτιμώ να το απολαμβάνω σαν διαδικασία και όχι να με αγχώνει). Τις μέρες λοιπόν, που θέλω να είμαι λίγο πιο ευπαρουσίαστη, αλλά δεν έχω χρόνο στη διάθεσή μου, χρησιμοποιώ κάποια συγκεκριμένα προϊόντα και βήματα.

Πάντα ξεκινάω με καθαρό και ενυδατωμένο πρόσωπο φυσικά. 

Αρχικά, λίγο primer (1) θα βοηθήσει να μείνει σταθερό το μακιγιάζ μου για περισσότερη ώρα. Καλύπτω με concealer μαύρους κύκλους (2) και ατέλειες (3) και στη συνέχεια, με ένα πυκνό πινέλο (5) εφαρμόζω μια καλυπτική πούδρα (4). Δίνω λίγο χρώμα στα μάγουλα με ένα ουδέτερο ρουζ (6 & 7). Μετά γεμίζω τα κενά στα φρύδια μου και τα χτενίζω με ένα βουρτσάκι (10). Στη συνέχεια, γυρίζω με ένα ψαλιδάκι της βλεφαρίδες μου (9) και περνάω μία στρώση μάσκαρας (8). Έχω το lip balm (12) πάντα στην τσάντα μου ώστε να το βάλω ακόμη και όταν είμαι έξω στο δρόμο. Αν έχω 2 λεπτά ακόμη θα βάλω άλλη μια στρώση μάσκαρας (8), μπεζ μολύβι (11) στην εσωτερική γραμμή του ματιού για ξεκούραστο βλέμμα και ένα nude ή ροζ κραγιόν (13).




Εσείς πως βάφεστε όταν βιάζεστε; Ποια είναι τα αγαπημένα σας προϊόντα για ένα γρήγορο μακιγιάζ;


2 σχόλια: