Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Top 5 under 10€!

Γεια σας! Σήμερα θα δούμε τα 5 προϊόντα 
που κοστίζουν λιγότερο από 10€ 
και πιστεύω ότι πραγματικά αξίζουν πολύ!

Essence - Μολύβια Χειλιών (τα ξύλινα, όχι τα μηχανικά) 1.29€
Αναλυτική κριτική εδώ.
Τα ξύλινα μολύβια (όχι τα νέα μηχανικά που έβγαλαν σχετικά πρόσφατα και έχουν parabens στα συστατικά τους) είναι από τα αγαπημένα μου! Η σχέση ποιότητας και τιμής είναι εξαιρετική. Έχουν επίσης, ωραία ποικιλία αποχρώσεων! Τα χρησιμοποιώ σε όλη την επιφάνεια των χειλιών αντί για κραγιόν.


Αναλυτική κριτική εδώ.
Η συγκεκριμένη σειρά κραγιόν είναι από τις αγαπημένες μου τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για ποιοτικά, με καλή διάρκεια και εξαιρετική απόδοση ματ κραγιόν σε πολύ μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων. Θα ήθελα να είχαν λίγο καλύτερη συσκευασία μόνο (μερικά ξεκολλάνε από τη βάση τους) και να υπήρχε χρωματική ένδειξη στη συσκευασία. Μπορώ όμως να τα παραβλέψω αυτά γιατί είναι πολύ οικονομικά!


Η συσκευασία είναι τέλεια όσο και το προϊόν. Καταπληκτική απόδοση (θέλει ελαφρύ χέρι) και έχει καλή διάρκεια. Είναι ιδανικό για ταξίδια λόγω μικρής και λεπτής συσκευασίας!


Αναλυτική κριτική εδώ.
Ωραία απόδοση χρώματος, πολύ καλή διάρκεια και όμορφη, γερή συσκευασία. Η απόχρωση 09 είναι η αγαπημένη μου, ειδικά για άνοιξη και καλοκαίρι.


Αναλυτική κριτική εδώ.
Κάλυψη, διάρκεια, ματ αποτέλεσμα, υπέροχη βελούδινη υφή, βολική συσκευασία... Τι άλλο θέλει κανείς; Περισσότερες αποχρώσεις μόνο! Η πιο ανοιχτή δεν είναι αρκετά ανοιχτή για μένα και δεν υπάρχουν αποχρώσεις για τις πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες. Είναι ανάμεσα στα τοπ 3 αγαπημένα μου foundations!


Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα, οικονομικά προϊόντα;



2 σχόλια:

  1. Θα συμφωνία για τα κραγιονακια αν και νομίζω ότι τα μολύβια που βγήκαν αργότερα είναι ακόμα πιο ωραία!!τα υπόλοιπα δε τα έχω δοκιμασει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει και τα μολυβοκραγιόν τους απλά τα βρίσκω λίγο πιο ξηρά για τα δικά μου γούστα και επίσης προτιμώ την κλασσική μορφή κραγιόν για να μην έχω να ξύνω και να χάνω προϊόν! ;) Αλλά είναι πιο βολικά για σχηματισμό των χειλιών και γέμισμα. Επιπλέον είναι πολύ βολικά και για μέσα στην τσάντα τα μολυβοκραγιόν. ;)

      Διαγραφή