Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Απριλίου 2016

Το νέο αγαπημένο μου nude κραγιόν είναι το Patisserie από την MAC! Είναι από τη σειρά με Lustre τελείωμα, οπότε είναι αρκετά γυαλιστερό και άνετο στα χείλη. Έχει λίγο shimmer, αλλά δεν το νιώθω καν όταν το φοράω και φαίνεται λαμπερό, όχι σαν να έχει χυθεί χρυσόσκονη. Το χρώμα του είναι ουδέτερο, μια εξαιρετική ισορροπία ροζ, ροδακινί και καφέ, που το κάνει ιδανικό στο να συνοδεύσει οποιοδήποτε μακιγιάζ. Η διάρκειά του δεν είναι πολύ μεγάλη, όπως σε όλα τα πολύ ενυδατικά κραγιόν που έχω δοκιμάσει. Η απόδοση του δεν είναι πολύ έντονη, αλλά αυτός είναι και ο σκοπός των Lustre κραγιόν, οπότε δεν έχω κανένα παράπονο! Είναι ένα πολύ ευκολοφόρετο, καθημερινό κραγιόν που πάει με όλα.

Ιδανικό για άνοιξη και καλοκαίρι είναι το ρουζ της The Balm, από τη σειρά Instain, στην απόχρωση Toile. Είναι ένα όμορφο ροζ της φράουλας, πολύ ζωηρό και χαρούμενο. Μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά που το φοράω. Έχει εξαιρετική διάρκεια, τέλεια απόδοση και μπορεί να τοποθετηθεί με ένα stippling brush για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα.

Η κρέμα για τα χέρια με άρωμα Strawberry Cupcake της Patisserie de bain είναι η αγαπημένη μου γιατί μοσχοβολάει, απορροφάται πολύ γρήγορα και ενυδατώνει τα χέρια μου!!!

Τον Απρίλιο άρχισα πάλι να χρησιμοποιώ (το δεύτερο μπουκαλάκι) το Studio Fix Fluid Foundation, από την MAC, στην απόχρωση NC15. Είχα πάρα πολύ καιρό να το χρησιμοποιήσω και θυμήθηκα πόσο πολύ μου άρεσε! Μου αρέσει να το συνδυάζω με το primer για ματ αποτέλεσμα από τα Sephora και να το απλώνω με το beauty blender. Με αυτούς τους συνδυασμούς έχει μεγαλύτερη διάρκεια και πιο φυσικό τελείωμα. Το χρώμα μου ταιριάζει τέλεια και το αποτέλεσμα είναι πάντα ωραίο. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε την κριτική μου εδώ.

Χρησιμοποίησα πολύ και ευχαριστήθηκα πάρα πολύ μέσα στον Απρίλιο την παλέτα σκιών Naturally Yours της εταιρείας Zoeva. Όλες οι αποχρώσεις είναι ουδέτερες, έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση και διάρκεια. Συνδυάζονται άψογα μεταξύ τους και μου αρέσει η ισορροπία μεταξύ των ματ, σατινέ και shimmer υφών! 



Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στον Απρίλιο! Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που τέλειωσε;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου