Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Flashback Favourites: April 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στον χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Απριλίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δεν μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή, δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα για διάφορους λόγους!

Το blog post με τα αγαπημένα Απριλίου 2015 είναι εδώ.

Εξακολουθεί να μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η παλέτα, αλλά για να είμαι ειλικρινής, έχω πολύ καιρό να την χρησιμοποιήσω. Νομίζω όμως, ότι είναι μια καλή ευκαιρία να την ξαναβάλω στην καθημερινή μου ρουτίνα και την θυμηθώ ξανά!

Δεν είναι πια ανάμεσα στις αγαπημένες μου παλέτες σκιών, γιατί έχω πλέον άλλες με καλύτερη απόδοση και διάρκεια, σε παρόμοιες αποχρώσεις. Οπότε, δεν χρησιμοποιώ και τόσο την συγκεκριμένη παλέτα πια.

Οι δρόμοι μας χώρισαν γιατί ανακάλυψα ότι δεν ταιριάζουμε πια όσο νόμιζα! Το Studio Finish Concealer της MAC έχει ίδια και καλύτερη κάλυψη, αλλά το χρώμα NC20 μου ταιριάζει πολύ καλύτερα από αυτό της Rimmel...

Το τέλειωσα πολύ πρόσφατα! Μου άρεσε πάρα πολύ ως το τέλος! Το μόνο μου θέμα είναι η απόχρωση που είναι λίγο πιο σκούρα. Μακάρι να έβγαινε και σε πιο ανοιχτό χρώμα! Προς το παρόν έχω να χρησιμοποιήσω άλλα foundation, αλλά μπορεί να το πάρω ξανά στο μέλλον, ίσως για καλοκαίρι αν και κακά τα ψέματα, ποτέ δεν μαυρίζω... Ίσως, να μαζέψω υπογραφές από όλες εμάς τις Χιονάτες να βγάλουν πιο ανοιχτές αποχρώσεις!

Το έχω ακόμη. Είναι πάντα μέσα στην τσάντα μου και το χρησιμοποιώ! Εξακολουθεί να μου αρέσει πολύ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου