Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Project 10 Pan: 3rd Update!

Γεια σας! Σήμερα θα σας κάνω την 3η Ενημέρωση σχετικά με το Project Pan που ξεκίνησα τον Ιανουάριο. Μπορείτε να δείτε την πορεία μου μέσα από την πρώτη και την δεύτερη ενημέρωση.

Ανακεφαλαιώνοντας, τους δύο πρώτους μήνες τέλειωσα τα εξής προϊόντα:









Τον τελευταίο μήνα, τέλειωσα τα εξής προϊόντα:









Ας δούμε την πορεία μου στα υπόλοιπα προϊόντα:

The Body Shop - White Mask Libertine (Eau de toilette)
Ο στόχος μου μέχρι την επόμενη ενημέρωση είναι να τελειώσω το μισό από όσο έχει μείνει!


Benefit - Porefessional Face Primer
Σταμάτησα να το χρησιμοποιώ σε όλο το πρόσωπο. Πλέον βάζω ένα primer για ματ αποτέλεσμα σε όλο το πρόσωπο και μόνο στα σημεία που οι πόροι φαίνονται μεγαλύτεροι χρησιμοποιώ το Porefessional. Μπορεί να μειώθηκε η πρόοδος, αλλά πιστεύω ότι το χρησιμοποιώ πιο σωστά και για το σκοπό που προορίζεται.


MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation
Μικρή αλλά σημαντική διαφορά σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά που σετάρω το μακιγιάζ μου και η συγκεκριμένη συσκευασία έχει πάρα πολύ προϊόν, ενώ παράλληλα η πούδρα είναι πολύ καλυπτική και δε χρειάζεται μεγάλη ποσότητα (εφόσον χρησιμοποιείται μόνο για να σετάρει το foundation/concealer).


MAC - Pro Longwear Paintpot #Groundwork
Το χρησιμοποιήσα πολύ και το βαθούλωμα έχει μεγαλώσει. Ωστόσο υπάρχει πολύ προϊόν και δεν πιστεύω ότι θα μου τελειώσει σύντομα...


Essence - Lip Liner #12 Wish me a rose
Δεν έχει μείνει πολύ. Πιστεύω ότι έχει ακόμη 2-3 χρήσεις το πολύ. Θα έχει σίγουρα τελειώσει ως την επόμενη ενημέρωση.


Essence - Lip Liner #07 Cute pink
Επίσης, δεν έχει μείνει πολύ προϊόν, το πολύ 3-4 χρήσεις ακόμη. Είμαι βέβαιη ότι θα έχει τελειώσει μέχρι την επόμενη ενημέρωση.



Αυτή ήταν η πρόοδος του τελευταίου μήνα. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Πιστεύω ότι ως την επόμενη φορά θα έχουν τελειώσει τα δύο μολύβια της Essence και θα έχω προχωρήσει αρκετά με τα υπόλοιπα προϊόντα.

Αν κάνετε κι εσείς κάποιο project pan, αφήστε μου από κάτω links ή πως τα πάτε!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου