Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Flashback Favourites: June 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Ιουνίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δε μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα, για διάφορους λόγους...

Review εδώ
Την τέλειωσα πέρσυ και την αγόρασα ξανά φέτος. Είναι η αγαπημένη μου! Δίνει ένα ωραίο φυσικό τελείωμα, που δεν έχω βρει σε άλλη πούδρα προς το παρόν, αν και ψάχνω. 

Είχα να το χρησιμοποιήσω από πέρσυ το καλοκαίρι, αλλά το επανέφερα ξανά αυτόν τον μήνα και φυσικά και για το υπόλοιπο καλοκαίρι! Είναι από τις αγαπημένες μου καλοκαιρινές αποχρώσεις και μου αρέσει πολύ η φόρμουλά του!

Εξακολουθώ να έχω αυτές τις σκιές και να τις χρησιμοποιώ. Είναι τόσο πρακτικές και εύχρηστες, ειδικά για ένα γρήγορο μακιγιάζ! Επίσης, έχουν πάρα πολύ καλή διάρκεια στα βλέφαρα!

Το έχω ακόμη, αλλά έχω να το χρησιμοποιήσω από πέρσυ το καλοκαίρι. Θα επανέλθει όμως στη ρουτίνα του μακιγιάζ μου και φέτος το καλοκαιράκι!

Μου τέλειωσε και δεν την ξαναβρήκα! Ήταν πολύ καλή κρέμα για τα μάτια κι αν την πετύχω πουθενά ξανά, θα την αγοράσω!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου