Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Benefit - Whatt's Up! Cream Highlighter

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑBenefit
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 9.4g
ΤΙΜΗ: € 34.80
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑHYDROGENATED POLYISOBUTENE, MICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYETHYLENE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), SOYBEAN GLYCERIDES, SILICA, DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER) UNSAPONIFIABLES, IRON OXIDES (CI 77492), IRON OXIDES (CI 77491), IRON OXIDES (CI 77499), LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID. N?? 05897/N

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Δίνει λάμψη, έχει τελείωμα πουδρένιο ενώ είναι κρεμώδες, ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε γιατί γενικά δεν μου αρέσουν τα κρεμώδη προϊόντα για το πρόσωπο (highlighter, bronzer και ρουζ). Το συγκεκριμένο δίνει ένα διακριτικό αποτέλεσμα (εκτός αν το "χτίσετε") και δυσκολεύομαι να το απλώσω ομοιόμορφα πάνω από το foundation. Επιπλέον, εγώ σετάρω πάντα με πούδρα το μακιγιάζ μου και έτσι χάνεται η λάμψη του. Κάποιες φορές κατά την εφαρμογή, φεύγει το foundation στο σημείο που το απλώνω και το βρίσκω πολύ μεγάλο μπελά για ένα αποτέλεσμα που δεν με ικανοποιεί. Δοκίμασα να το χρησιμοποιήσω ως σκιά στα βλέφαρα, αλλά δεν είναι κατάλληλο (ούτε και λέει κάτι τέτοιο φυσικά). Μάζεψε στη κόγχη των βλεφάρων μου πολύ γρήγορα και βρήκα ότι μου προκάλεσε έναν μικρό ερεθισμό στα μάτια. Τέλος, είναι λίγο σκούρο για μένα και νομίζω ότι το χρώμα δεν ταιριάζει με τους τόνους της επιδερμίδας μου. Προτιμώ τα ανοιχτά, σαμπανιζέ highlighters όπως είναι το Mary Lou από τη The Balm.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν μου αρέσει αυτό το highlighter γιατί δε δίνει τη φυσική λάμψη που θέλω μαζί με ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 2/10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου