Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Flashback Favourites: August 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Αυγούστου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δε μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα, για διάφορους λόγους...

Το τέλειωσα φέτος και δυστυχώς δε μου αρέσει πια! Δεν έχω σκοπό να το αγοράσω ξανά! Βαρέθηκα το άρωμά του, που από ένα σημείο και μετά μου φαινόταν πολύ τεχνητό και δεν μου άρεσε. Επίσης, είχε μέτρια διάρκεια πάνω μου. Χαίρομαι που το τέλειωσα και δεν είναι πια στη συλλογή μου.

Την τέλειωσα αυτή τη μάσκα! Μου άρεσε πάρα πολύ! Έχω αρκετές μάσκες να χρησιμοποιήσω, αλλά στο μέλλον θα την πάρω ξανά!

Μου αρέσει για το καλοκαίρι αυτό το bronzer γιατί έχει μια έξτρα λάμψη. Τον χειμώνα δεν το φόρεσα γιατί προτιμώ τα ματ μπρόνζερ. 

Τέλειωσε το δειγματάκι που είχα, αλλά δεν αγόρασα το full size. Έχω άλλα κραγιόν με παρόμοιο χρώμα να χρησιμοποιήσω.

Yankee Candle - Waikiki Melon
Τέλειωσε, το λάτρεψα και το πήρα ξανά και φέτος!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου