Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

KIKO - Radiant Fusion Baked Powder

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑKIKO
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 01 Ivory
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 10g
ΤΙΜΗ: €12.90
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑMICA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM SORBATE, SMITHSONITE EXTRACT, TOURMALINE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, TOCOPHERYL ACETATE, MALACHITE EXTRACT, RHODOCHROSITE EXTRACT, PHENOXYETHANOL, SORBIC ACID. +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 - CI 77492 - CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι δίνει ένα φωτεινό, λαμπερό αποτέλεσμα και ομοιόμορφη κάλυψη.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν με τρέλανε. Η συσκευασία είναι πολύ όμορφη και πολυτελής με εσωτερικό καθρέφτη. Η πούδρα έχει σατινέ, όχι ματ τελείωμα. Το πρόβλημά μου είναι ότι καθόταν πάνω στο δέρμα, πάνω από το foundation και έδειχνε παστωμένο το αποτέλεσμα. Τόνιζε τους πόρους του δέρματος και δεν ήταν ικανή να σετάρει αποτελεσματικά το concealer και το foundation μου. Για να δείχνει πιο αξιοπρεπές το αποτέλεσμα έπρεπε να την εφαρμόζω με ένα stippling brush και ελαφρύ χέρι. Δεν μου δίνει έξτρα κάλυψη όμως με αυτή τη μέθοδο. Είναι πολύ κρίμα που δεν μου ταίριαξε, γιατί ήλπιζα ότι θα αντικαθιστούσε την Mineralize Natural Skinfinish από τη MAC, που είναι, αυτή τη στιγμή, η top πούδρα για μένα.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σατινέ αποτέλεσμα, όμορφη συσκευασία αλλά πουδρένιο, μη κολακευτικό αποτέλεσμα, στο πρόσωπο. Μπορεί να γίνει ανεκτή αν έχω μια ελαφριά βάση και από πάνω την περάσω πολύ ελαφριά και με λίγη ποσότητα.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι!

ΒΑΘΜΟΣ: 5/10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου