Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Project Pan: 3rd Update/3η Ενημέρωση!

Γεια σας!!! 
Παρακάτω θα διαβάσετε την 3η Ενημέρωση 
για το Project Pan!

Εισαγωγή εδώ!
1η Ενημέρωση εδώ!
2η Ενημέρωση εδώ!


Τα προϊόντα που τέλειωσα 
τον πρώτο μήνα 
του Project ήταν τα εξής:




MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation


Τον δεύτερο μήνα του Project 
πέτυχα τον στόχο μου 
στα εξής προϊόντα:

Τέλειωσε!

              REN - Micro Polish Cleanser
Τέλειωσε!
Έπιασα πάτο!

Τον τρίτο μήνα του Project τέλειωσα τα εξής προϊόντα:

Το καπάκι χάλασε και δεν έκλεινε το μολύβι, με αποτέλεσμα να ξεραθεί εντελώς, όσο προϊόν είχε μείνει. Το τελευταίο μικρό κομματάκι, που είχε μείνει, έπεσε την τελευταία φορά που πήγα να το χρησιμοποιήσω... οπότε τέλος. Χαίρομαι που φεύγει αυτό το προϊόν από τη συλλογή μου, γιατί είναι από τα χειρότερα μολύβια ματιών που έχω δοκιμάσει.


Μου άρεσε όσο κράτησε, αλλά χαίρομαι που τέλειωσε και δε σκοπεύω να το αναζητήσω ξανά.


Μύριζε υπέροχα, αλλά αργούσε να απορροφηθεί από το δέρμα. Χαίρομαι που τέλειωσε, γιατί έχω μεγάλο στοκ με κρέμες και λάδια σώματος, που πρέπει να χρησιμοποιηθούν.


Ας δούμε την πρόοδο που σημειώθηκε στα υπόλοιπα 7 προϊόντα!

Στόχος: Να το τελειώσω!
Χρησιμοποιώ αυτό το τόνερ πρωί και βράδυ, μετά τον καθαρισμό του προσώπου και πριν βάλω την ενυδατική μου. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν μου αρέσει. Δεν είναι ό,τι χειρότερο και δεν μου έχει προκαλέσει κάποιο δερματολογικό πρόβλημα, αλλά δεν μου αρέσει και δεν βλέπω και κάποια φοβερή διαφορά στο δέρμα μου τώρα που το χρησιμοποιώ συστηματικά. Ελπίζω να το έχω τελειώσει μέχρι την 4η ενημέρωση!


Στόχος: Να το τελειώσω!
Έχω καταλήξει να το συνδυάζω με τα περισσότερα κραγιόν μου γιατί θέλω να το τελειώσω όσο γίνεται πιο γρήγορα. Γίνεται όλο και πιο ξηρό με τον καιρό και αυτό σημαίνει ότι δυσκολεύομαι όλο και περισσότερο να το χρησιμοποιήσω στα χείλη μου. Ελπίζω να τελειώσει πριν γίνει εντελώς άχρηστο.


Στόχος: Να τελειώσω το ρουζ και να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας στη σκιά!
Το ρουζ κάθε φορά που βάζω το πινέλο μου να πάρω προϊόν γεμίζει με σκόνη παντού και με εκνευρίζει. Έχω βαρεθεί να το φοράω συνέχεια και γι' αυτό κάνω είτε διαλείμματα, είτε το βάζω σε συνδυασμό με κάποιο άλλο ρουζ για να αλλάξω λίγο την απόχρωση. Έχει πάρα πολύ καλή διάρκεια και απόδοση. Ελπίζω σε ένα με δύο μήνες από τώρα να έχει τελειώσει.
Η σκιά δεν μου αρέσει. Την βάζω στην κόγχη του βλεφάρου κάθε φορά που χρησιμοποιώ σκιές στα μάτια, αλλά δεν την βρίσκω κολακευτική απόχρωση για το δικό μου δέρμα. Μόλις πιάσω πάτο, θα σταματήσω να τη χρησιμοποιώ.


Στόχος: Να το τελειώσω!
Άλλο ένα προϊόν που δεν μου αρέσει καθόλου. Σαν primer δε μου ταιριάζει γιατί έχω λιπαρό δέρμα. Αν το βάλω ψηλά στα ζυγωματικά για λάμψη πριν το foundation, όταν τελειώσω με το μακιγιάζ μου δε φαίνεται καν η διαφορά. Όταν το αναμειγνύω με το foundation, η λιπαρότητα θα εμφανιστεί πιο γρήγορα από ό,τι αν δεν το είχα χρησιμοποιήσει καθόλου. Τέλος, σκέφτηκα να το αναμείξω με την ενυδατική κρέμα για το σώμα, όπου και πάλι δε μου άρεσε γιατί έκανε γρομπαλάκια... Θα το βγάλω από το Project. Προσπάθησα πολύ να το κάνω να δουλέψει για μένα, αλλά δεν πάει άλλο...


Στόχος: Να το τελειώσω!
Δεν το είχα χρησιμοποιήσει καθόλου πριν το βάλω σε αυτό το Project και δυστυχώς δε μου αρέσει γιατί δεν ξεβάφει εύκολα το μακιγιάζ (πρέπει να περάσω 6-7 φορές με βαμβάκια ντεμακιγιάζ το πρόσωπο και πάλι δεν έχει βγει το μακιγιάζ εντελώς), δεν είναι κατάλληλο για τα μάτια κι έχει έντονη μυρωδιά τεϊόδεντρου, αλλά όχι φυσική... Είναι ώρα να το εγκαταλείψω.


Νέος Στόχος: Να το τελειώσω!
Το χρησιμοποιώ κάθε φορά που βάφομαι. Πλέον τρίβεται εύκολα, φεύγουν μικρά κομματάκια και δεν έχει τόσο καλή απόδοση όση είχε όταν ήταν καινούριο! Νομίζω ότι σε δύο μήνες θα τελειώσει!!!


Νέος Στόχος: Να το τελειώσω!
Όπως θα δείτε και στην φωτογραφία, έγινε κομματάκια και έπρεπε μετά να την κάνω σκόνη και να βάλω λίγο οινόπνευμα για να ξαναγίνει ενιαία η πούδρα. Δεν μου έπεσε κάτω! Είχε μείνει προϊόν γύρω γύρω στη συσκευασία και μια μέρα που έβαζα πούδρα με το πινέλο μου έσπασε... Πλέον είναι πιο ξηρό το προϊόν και τρίβεται πάρα πολύ εύκολα, αλλά θα προσπαθήσω να την τελειώσω!


Θα προσθέσω τα εξής προϊόντα στο Project, ώστε να έχω συνολικά 10 προϊόντα στα οποία δουλεύω!

Στόχος: Να το τελειώσω!
Είναι ίσως το αγαπημένο μου άρωμα! Το συγκεκριμένο μπουκαλάκι το έχω ήδη δύο χρόνια και θέλω να το τελειώσω πριν χαλάσει. Έχω ήδη ένα καινούριο, back up!


Στόχος: Να το τελειώσω!
Είναι από τα αγαπημένα μου body butter. Μυρίζει τέλεια, απλώνεται γρήγορα και απορροφάται αρκετά σύντομα από το δέρμα μου. Το συγκεκριμένο το πήρα πριν από έναν περίπου χρόνο και το χρησιμοποιώ ανά διαστήματα για να μη μου τελειώσει γρήγορα. Ήρθε όμως η στιγμή να το τελειώσω πριν χαλάσει. Έχει μείνει περίπου το 1/3 της συσκευασίας.


Στόχος: Να το τελειώσω!
Μου αρέσει πολύ το ελαφρύ, δροσερό, φρέσκο άρωμά του. Κάνει πολύ ήπια απολέπιση, οπότε μπορώ να το χρησιμοποιώ ακόμη και κάθε μέρα. Για μία φορά την εβδομάδα προτιμώ κάποιο scrub που κάνει πιο έντονη απολέπιση από αυτό.


Στόχος: Να το τελειώσω!
Η συγκεκριμένη κρέμα με βοηθά πολύ με την αντιμετώπιση της ακμής και της λιπαρότητας. Είναι η δεύτερη φορά που την παίρνω κι έχω ήδη stock την τρίτη. Για να μην την συνηθίζει το δέρμα μου και μετά δεν είναι αποτελεσματική, κάνω κατά καιρούς διαλείμματα. Ήρθε η στιγμή να επιστρέψω όμως και να την τελειώσω, πριν λήξει.

Στόχος: Να το τελειώσω!
Το έχω πάρει πολλές φορές στο παρελθόν και δε νομίζω ότι θα σταματήσω να το παίρνω και στο μέλλον. Το βρίσκω εξαιρετικό ως τοπική θεραπεία για τα σπυράκια. Επειδή όμως τελευταία είμαι τεμπέλα έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ και το συγκεκριμένο πλησιάζει στην ημερομηνία λήξης του, οπότε μπαίνει ξανά στην πρώτη γραμμή!


Αν κάνετε και εσείς κάποιο Project Pan, αφήστε μου από κάτω ένα link να το παρακολουθήσω! Μου αρέσει η ιδέα να διαλέγουμε κάποια προϊόντα που για διάφορους λόγους θέλουμε να τα τελειώσουμε (ειδικά αν έχουμε μαζέψει πολλά) και ενθαρρυνόμαστε μέσα από την παρακολούθηση της προόδου μας!


1 σχόλιο:

  1. πολύ ωραίο ποστ! με ενθαρρύνει να τελειώσω και εγώ δικά μου προϊόντα! ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή