Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Empties: Skincare - Bodycare - Haircare - Makeup

Γεια σας! Στη σημερινή ανάρτηση θα δούμε ποια προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς τέλειωσα μέσα στο τελευταίο διάστημα. Επίσης, θα σας πω συνοπτικά την άποψή μου γι' αυτά και αν έχω σκοπό να αγοράσω κάποια ξανά.

Skincare


La Roche-Posay - Effaclar Purifying Cleansing Gel: Ήταν ένα οκ καθαριστικό, αλλά δε σκοπεύω να το αγοράσω. Δεν έχω κάποιο αρνητικό σχόλιο ούτε και με ενθουσίασε όμως.

La Roche-Posay -Toleriane Dermo-Cleanser: Δεν μου άρεσε γιατί δεν αφαίρεσε καθόλου αποτελεσματικά το μακιγιάζ μου. Δε θα το πάρω.

Intermed - Eva Belle Serum: Ενυδατώνει και απορροφάται γρήγορα από το δέρμα. Προφανώς, από ένα δείγμα δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη. Δεν έχω σκοπό να αγοράσω το προϊόν.

The Body Shop - Nutriganics Refreshing Toner: Μου κράτησε πολύ καιρό, αλλά δεν με τρέλανε. Έδινε λίγη ενυδάτωση στο δέρμα και μύριζε κάτι ανάμεσα σε βότανα και εσπεριδοειδή, που προσωπικά δε μου άρεσε καθόλου. Δεν έχω σκοπό να το πάρω ξανά.

Apivita - Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης: Τέλειο ως τοπική θεραπεία για τα σπυράκια! Το έχω πάρει ξανά και θα συνεχίσω να το παίρνω. Σε μένα κάνει καλύτερη δουλειά από το έλαιο τεϊόδεντρου.

Beauty Formulas - Cucumber Invigorating Facial Scrub: Είναι καλό για ελαφριά απολέπιση, ακόμη και για καθημερινή χρήση. Αφήνει μια δροσερή αίσθηση στο πρόσωπο, που είναι πολύ ευχάριστη. Προτιμώ όμως ένα πιο δυνατό scrub, που να το χρησιμοποιώ 1-2 φορές την εβδομάδα. Δε σκοπεύω να το πάρω ξανά στο άμεσο μέλλον. 

St. Ives - Apricot Face Scrub: Πολύ ωραίο, δυνατό scrub, κατάλληλο για 1-2 φορές την εβδομάδα. Κάνει πολύ καλή απολέπιση κι αφήνει το δέρμα πολύ απαλό και καθαρό. Δεν το έχω πάρει ξανά, γιατί πήρα από άλλη εταιρεία, να δοκιμάσω κάτι καινούριο.

Balance Me - Radiance Face Mask: Ήταν μια οκ μάσκα. Δεν ξετρελάθηκα και δεν έχω σκοπό να την αγοράσω γιατί τη βρίσκω πολύ ακριβή και δε με έχει εντυπωσιάσει.

Apivita - Express Beauty Μάσκα με Πρόπολη: Αγαπημένη μάσκα για το λιπαρό με τάση ακμής πρόσωπό μου! Την πήρα και σε σωληνάριο!

Montagne Jeunesse/7th Heaven - Blemish Mud Mask with Aloe Vera: Μυρίζει χάλια και δε μου ήταν καθόλου ευχάριστη. Δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στο δέρμα μου. Δε θα την ξαναπάρω.

Montagne Jeunesse/7th Heaven - Strawberry Souffle Mask: Πολύ ωραία και ενυδατική μάσκα! Μυρίζει πολύ όμορφα! Θα την πάρω ξανά στο μέλλον.

Apivita - Μάσκα Ματιών με Ginkgo Biloba: Δεν μου κάνει τίποτα αυτή η μάσκα και δε θα την πάρω ξανά!

Sephora - Instant Depuffing Eye Mask: Πολύ ωραία μάσκα για τα μάτια. Μετά νιώθω την περιοχή ξεκούραστη, αναζωογονημένη κι ενυδατωμένη. Δυστυχώς, δεν κυκλοφορεί πια. Έχω να χρησιμοποιήσω άλλη μια.

Beauty Formulas - Tea Tree Nose Pore Strips: Είναι τα αγαπημένα μου κι έχω κι άλλα ίδια να χρησιμοποιήσω. 

Hurraw - Vanilla Bean Lip Balm: Μου άρεσε πάρα πολύ!!! Είναι το αγαπημένο μου lip balm και το αγόρασα ξανά με άρωμα καρύδας αυτή τη φορά!

Bodycare


The Body Shop - Coconut Shower Cream: Δεν μου άρεσε καθόλου!!! Μυρίζει πάρα πολύ συνθετικά, καθόλου ευχάριστα. Δε μου άρεσε καν σαν αφρόλουτρο, πέρα δηλαδή από τη μυρωδιά του. Δε θα το πάρω ξανά.

Bomb Cosmetics - Caiperina Soap: Μυρίζει καταπληκτικά και αφήνει το δέρμα απαλό και καθαρό! Είναι από τα αγαπημένα μου σαπούνια! Θα το πάρω ξανά!

The Body Shop - Απολεπιστικό Σώματος με Άρωμα Ροδάκινο: Δυστυχώς, η σειρά προϊόντων για το σώμα με ροδάκινο από τα The Body Shop καταργήθηκε. Το ροδάκινο ήταν από τις αγαπημένες μου μυρωδιές και το συγκεκριμένο scrub ήταν πολύ καλό.

Soap & Glory - The Righteous Butter (travel size): Πολύ ωραίο body butter! Είναι ενυδατικό, απορροφάται σχετικά γρήγορα (για body butter) και μυρίζει πάρα πολύ όμορφα, σαν άρωμα. Θα ήθελα να το πάρω ξανά κάποια στιγμή στο μέλλον!

Aveeno - Skin Relief Moisturising Lotion with Shea Butter: Αν έχετε ευαίσθητο και ξηρό δέρμα αυτή είναι μια πολύ καλή κρέμα. Προσωπικά τη χρησιμοποιώ στα πόδια, που είναι πολύ ευαίσθητα και δεν ερεθίζει καθόλου το δέρμα μου. Την πήρα ξανά!

Keep It Kind - Missy Deodorant Spray: Είναι ένα αρκετά καλό αποσμητικό. Όχι κάτι φοβερό. Τώρα χρησιμοποιώ κάποιο άλλο και δεν το έχω πάρει ξανά. Ίσως στο μέλλον να το ξαναπάρω.

Patisserie de Bain - Cranberries and Cream Hand Cream: Δε θα την πάρω ξανά γιατί δεν μου άρεσε το συγκεκριμένο άρωμα. Δίνει μέτρια ενυδάτωση και απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει καθόλου την αίσθηση της λιπαρότητας.

Bomb Cosmetics - Baby Shower Blaster: Μύριζε καταπληκτικά σαν πούδρα μωρού! Το χρησιμοποιήσα σε ποδόλουτρο και μετά τα πόδια ήταν πολύ απαλά! Δεν το άφησα να λιώσει όλο και έτσι μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω 4 φορές. Θα ήθελα κάποια στιγμή να το πάρω ξανά.

Haircare


Nanogen - Thickening Treatment for Women Shampoo: Δεν μου άρεσε καθόλου. Δε βοήθησε με την εποχική τριχόπτωση, δεν έκανε τα μαλλιά μου να δείχνουν πιο ωραία, γίνονταν λιπαρά μετά από μερικές ώρες και τέλος, μου προκάλεσε και ξηροδερμία. Προφανώς, δε θα το πάρω ξανά.

Superdrug - Refreshing Green Apple and Tea Tree Shampoo: Δεν μου άρεσε για τα μαλλιά μου. Μου προκάλεσε ξηρότητα. Το τέλειωσα χρησιμοποιώντας το για να καθαρίσω τα πινέλα μου και ήταν μια χαρά. Δε θα το πάρω ξανά.

Macadamia - Deep Repair Masque: Είχα ακούσει και διαβάσει πολλές καλές κριτικές γι' αυτή τη μάσκα. Όταν την βρήκα σε προσφορά, στο amazon, αποφάσισα να την πάρω και να την δοκιμάσω. Δυστυχώς, δεν βρήκα ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο για μένα. Ήταν μια οκ μάσκα και έχω δοκιμάσει καλύτερες και πιο οικονομικές. Το άρωμά της δεν με τρέλανε, αλλά δε με ενοχλούσε κιόλας. Σίγουρα προτιμώ πολύ περισσότερο τη μάσκα από Organic Surge.

Garnier - Weightless Nourisher Balm | The Mythic Olive: Το δειγματάκι μου έφτασε για μία χρήση. Δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη από μια φορά, αλλά δεν μου έκανε τόσο εντύπωση ώστε να θέλω να αγοράσω το προϊόν.

Aussie - Miracle Hair Insurance Conditioning Spray: Το ψέκαζα στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο και με βοηθούσε να τα ξεμπερδέψω. Δε χρειάζεται ξέβγαλμα και δεν βαραίνει τη λεπτή μου τρίχα. Μου άρεσε αρκετά, αλλά τώρα δοκιμάζω ένα άλλο αντίστοιχο spray, από άλλη εταιρεία και μου αρέσει περισσότερο, οπότε δε νομίζω να πάρω ξανά το συγκεκριμένο. 

Makeup


Catrice - Liquid Camouflage Concealer | 010 Porcelain: Έχω τελειώσει περίπου το μισό. Δεν μου αρέσει και δε θα το πάρω ξανά. Μπορείτε να διαβάσετε και το αναλυτικό review μου εδώ.

Bourjois - Radiance Reveal Concealer | 01 Ivory: Αυτό το concealer είναι χειρότερο κι από της Catrice... Δε μου άρεσε καθόλου και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Urban Decay - All Nighter Makeup Setting Spray: Ήταν ωραίο setting spray, όχι κάτι που άλλαξε τη ζωή μου. Θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο άλλο, οπότε δεν έχω σκοπό να το ξαναπάρω άμεσα.

KIKO - Colour Definition Eyeliner and Kajal | 03 Purple: Ήταν από μια παλιότερη, εποχική συλλογή της ΚΙΚΟ, οπότε δεν κυκλοφορεί πια. Δεν ήταν σταθερό, ούτε και είχε έντονη χρωματική απόδοση στο εσωτερικό του ματιού. Έγραφε καλύτερα όμως στο βλέφαρο και ήταν αρκετά σταθερό. Δυστυχώς έσπασε και δε μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω ως το τέλος.

MAC - False Lashes Extreme Black: Δε μου άρεσε γιατί δεν κάνει κάτι φοβερό στις βλεφαρίδες μου και δεν έχει και καμιά φοβερή διάρκεια. Δε σκοπεύω να την αγοράσω.

Korres - Κεράσι Colour Gloss | 11 Ροζ Ανοιχτό: Δεν το τέλειωσα, αλλά έχει αρχίσει να μυρίζει περίεργα και νομίζω ότι έχει χαλάσει. Δε μου αρέσουν τα lip gloss, επομένως δεν έχω σκοπό να πάρω ξανά το ίδιο ή κάποιο άλλο γενικά.

Αυτό ήταν το επικά μεγάλο post σχετικά με τις πρόσφατα άδειες συσκευασίες! Εσείς τι τελειώσατε τελευταία και σας άρεσε πολύ; Γράψτε μου στα σχόλια τις προτάσεις σας για καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου