Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Flashback Favourites: Οκτώβριος 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Οκτωβρίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δε μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα, για διάφορους λόγους...

Το τέλειωσα, αλλά δεν το έχω αγοράσει ξανά. Μου άρεσε από την αρχή μέχρι το τέλος και ίσως το πάρω ξανά στο μέλλον. Προς το παρόν έχω άλλα προϊόντα ενυδάτωσης σώματος που πρέπει να τελειώσω πρώτα.

Εξακολουθεί να είναι η αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών γενικά. Την έχω αγοράσει ξανά αρκετές φορές.

Το έχω ακόμη και το χρησιμοποιώ. Είναι ένα πολύ ωραίο κραγιόν, ενυδατικό, με εξαιρετική απόδοση και καλή διάρκεια.

Δεν το έχω πλέον στη συλλογή μου, καθώς το χάρισα στη μητέρα μου γιατί είχα αρκετές, παρόμοιες αποχρώσεις ρουζ. Εξακολουθώ να πιστεύω όμως ότι είναι πολύ καλό, οικονομικό ρουζ.

Το τέλειωσα και δεν το έχω αγοράσει ξανά. Μου άρεσε πολύ μέχρι το τέλος. Έχω όμως άλλα foundations να τελειώσω πριν σκεφτώ να το αγοράσω ξανά. Είναι πολύ πιθανό να θέλω να δοκιμάσω κάτι καινούριο, όταν έρθει η ώρα να πάρω νέο foundation.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου