Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Project Pan: 4th Update/4η Ενημέρωση!

Γεια σας!!! 
Παρακάτω θα διαβάσετε την 4η Ενημέρωση για το Project Pan!



Εισαγωγή εδώ!
1η Ενημέρωση εδώ!
2η Ενημέρωση εδώ!
3η Ενημέρωση εδώ!

Ανακεφαλαιώνοντας...

Τα προϊόντα που τέλειωσα τον πρώτο μήνα του Project ήταν τα εξής:


Τον δεύτερο μήνα του Project τελείωσα τα εξής:

                  REN - Micro Polish Cleanser

Τον τρίτο μήνα του Project τελείωσα τα παρακάτω:


Τον τέταρτο μήνα του Project τελείωσα τα εξής προϊόντα:



Ο στόχος μου ήταν να τελειώσω το ρουζ και να πιάσω πάτο στην καφέ σκιά.










Τα προϊόντα που μου μένουν είναι τα εξής:

Σταθερή σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα η πρόοδος. Με αυτόν τον ρυθμό θα έχει τελειώσει σε δύο περίπου μήνες.


Το χρησιμοποιούσα εναλλάξ με ένα άλλο άρωμα, οπότε δεν έχω μεγάλη πρόοδο. Πιστεύω όμως ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα το έχω τελειώσει.


Το προϊόν τελειώνει από κάτω προς τα πάνω. Την κρέμα αυτή τη χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ. Κάθε φορά χρειάζομαι ενάμιση πάτημα της αντλίας για όλο το πρόσωπο. Νομίζω ότι ως την επόμενη ενημέρωση, θα έχει τελειώσει.


Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ (όχι καθημερινά), χρειάζομαι λίγη ποσότητα. Νομίζω όμως ότι μέσα στον Οκτώβριο θα τελειώσει.


Θα προσθέσω τα εξής προϊόντα στο Project καθώς μου μένουν άλλοι τρεις μήνες μέχρι την ολοκλήρωση του και θα ήθελα να επικεντρωθώ στην χρήση κάποιων προϊόντων:

Στόχος: Να το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και να τελειώσω το μισό από όσο μένει (μέχρι το σημείο που τελειώνει η πράσινη ετικέτα).


Στόχος: Να τελειώσει.


Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας. (Η συγκεκριμένη απόχρωση για μένα είναι highlighter και όχι bronzer.)


Συνοψίζοντας, αυτό το Project Pan άρχισε 1/6/2016 και τελειώνει 31/12/2016. Μέχρι στιγμής έχω τελειώσει 15 προϊόντα και μου μένουν άλλα 11 (δεν έχω σκοπό να τελειώσω και τα 11, αλλά τα 8 από αυτά).

Αν κάνετε και εσείς κάποιο αντίστοιχο Project μην ξεχάσετε να μου αφήσετε στα σχόλια ένα link για να σας ακολουθήσω.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου