Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Soap and Glory - Sexy Mother Pucker Gloss Stick | Nudist

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑSoap and Glory
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Nudist
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 1.5gr
ΤΙΜΗ: € 4.10
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑPolybutene, Hydrogenated Polyisobutene, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Octyldodecanol, Polyethylene, Squalane, Dimer Dilinoleyl Dimer Dilinoleate, Synthetic Wax, Diisostearyl Malate, Dipentaerythrityl Hexahydroxystearate, Mica, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Dicalcium Phosphate, Ethyl Vanillin, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Phospholipids, Calcium Aluminum Borosilicate, Synthetic Fluorphlogopite, Calcium Sodium Borosilicate, Hyaluronic Acid, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Sodium Chondroitin Sulfate, Tocopherol, Tin Oxide, Tripeptide-29, CI 77891 (Titanium dioxide), CI 77491 (Iron oxides), CI 75470 (Carmine), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 77499 (Iron Oxides).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι είναι ενυδατικό, κρεμώδες, δίνει χρώμα και κάνει τα χείλη να φαίνονται μεγαλύτερα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν τρελάθηκα. Μου αρέσει που είναι μικρό και οικονομικό γιατί έχει πιθανότητες να το τελειώσω σε αυτή τη ζωή. Είναι σχετικά ενυδατικό, δίνει λίγο χρώμα και πολύ γυαλάδα. Για να φανεί το χρώμα πρέπει να το περάσω τρεις φορές από τα χείλη μου. Η διάρκειά του δεν είναι μεγαλύτερη από εκείνη ενός lip gloss. Έχω προσέξει ότι μαζεύει λίγο στις γραμμές των χειλιών. Από μόνο του δε μου αρέσει. Είναι καλύτερα όταν το συνδυάζω με μολύβι χειλιών ή με άλλο κραγιόν. Η απόχρωση Nudist είναι πολύ κοντά στο φυσικό χρώμα των χειλιών μου, ίσως ελάχιστα πιο ροδακινί. Δε βρίσκω ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο και ίσως φταίει το γεγονός ότι δε μου αρέσουν τα γυαλιστερά, χωρίς καλή χρωματική απόδοση κραγιόν. Έχει άρωμα γλυκό, σαν βανίλια. Δεν κάνει τα χείλη να φαίνονται μεγαλύτερα.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν με εντυπωσίασε και μάλλον λόγω των κριτικών που είχε στο youtube περίμενα κάτι καλύτερο. Ωστόσο, δεν κλαίω τα λεφτά μου γιατί ήταν οικονομικό και δεν είναι τόσο κακό ώστε να μη θέλω να το χρησιμοποιώ πια. Είναι κάτι ανάμεσα σε lip balm και lip gloss.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 6/10




1 σχόλιο:

  1. γενικά, δεν εχω δοκιμάσει προϊόντα τέτοιου τύπου και θελω πολύ! Ξέρω ότι η Jordana εχει πολύ καλά! Σίγουρα θα μεινω μακριά από αυτο :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή