Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

The Body Shop - Tea Tree Pore Minimizer

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑThe Body Shop
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 30ml
ΤΙΜΗ: € 11.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAqua/Water (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Alcohol Denat. (Solvent/Diluent), Silica (Absorbent), Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Isododecane (Solvent), Talc (Absorbent/Bulking Agent), Pentylene Glycol (Solvent), Sodium Polyacrylate (Film Former/Viscosity Increasing Agent), Glyceryl Stearate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG-20 Crosspolymer (Skin-Conditioning Agent), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Glyceryl Stearate Citrate (Skin-Conditioning Agent), Phenoxyethanol (Preservative), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil/Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil (Natural Additive), Calophyllum Inophyllum Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Epilobium Fleischeri Extract (Skin-Conditioning Agent), Disodium EDTA (Chelating Agent), Limonene (Fragrance Ingredient), Potassium Sorbate (Preservative), Citric Acid (pH Adjuster), Citral (Fragrance Ingredient), Leptospermum Petersonii Oil (Fragrance Ingredient), Tocopherol (Antioxidant).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι μειώνει την όψη των πόρων, αφήνει την επίδερμίδα ματ και είναι ιδανική βάση για το μακιγιάζ.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε! Το έλαιο τεϊόδεντρου βοηθά τα λιπαρά με τάση για ακμή δέρματα. Το συγκεκριμένο primer δεν έχει τη γνωστή από άλλα primers σιλικονούχα αίσθηση. Μου θυμίζει περισσότερο ελαφριά λοσιόν προσώπου και αυτό μου αρέσει. Αφήνει το πρόσωπό μου δροσερό και αναζωογονημένο. Βοηθά με τη λιπαρότητα και το foundation στρώνει ωραία από πάνω, ενώ διαρκεί λίγο περισσότερο. Δεν έχω όμως δει διαφορά με τους πόρους, όπως το θόλωμα που προσφέρει π.χ. το Porefessional της Benefit. 

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Βοηθά με τη λιπαρότητα, το foundation στρώνει καλύτερα και διαρκεί περισσότερο. Δεν νοιώθω να μου φράσσει τους πόρους, αλλά δεν τους καλύπτει/θολώνει κιόλας.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Μάλλον ναι.

ΒΑΘΜΟΣ: 7.5/10



2 σχόλια:

  1. χαιρομαι που ειδα ενα θετικο review! θέλω πολύ να το δοκιμασω! μου αρεσει πολύ η νοοτροπια της εταιρείας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή