Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

3 years "The Weekly Beauty News"!!! GIVEAWAY!!!


Το The Weekly Beauty News έκλεισε τρία χρόνια από την πρώτη δημοσίευση και το γιορτάζουμε με έναν διαγωνισμό! Μια τυχερή νικήτρια θα κερδίσει το αγαπημένο μου ρουζ από την The Balm, το Down Boy!



Ο διαγωνισμός ξεκινάει από σήμερα, Δευτέρα 14 Νοεμβρίου και τελειώνει Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, 23:59 (ώρα Ελλάδος). Θα κάνω κλήρωση την 1η Δεκεμβρίου οπότε και θα ανακοινωθεί η νικήτρια του διαγωνισμού. 

Αφήστε μου ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post με το e-mail σας ή το όνομά σας στο facebook ώστε να μπορώ να επικοινωνήσω με τη νικήτρια! Πείτε μου επίσης, ποιο είδος δημοσιεύσεων είναι το αγαπημένο σας στο blog μου (αγαπημένα, empties, reviews, flashback favourites, project pan κ.λπ.).

Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Καλή επιτυχία!!!


8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/11/16 13:03

    Χρόνια πολλά στο πιο κατατοπιστικό και "αληθινό" blog!!!
    Αγαπημένα τα emties!!! Λόγω ολοκληρωμένων απόψεων ίσως...
    Τζινάκο δε χρειάζεται να με βάλεις στην κλήρωση! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 3 χρόνια;; Μπράβο ρε Τζίνα, stick to what you love!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά! Αγαπώ τα αγαπημένα γιατί πάντα μου δίνουν ιδέες για νέες αγορές. FB: Jenny Kourakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα :)
    fb: Μαρία Δεκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στο υπέροχο blog σου!!!<3
    Αγαπημένα posts από εσένα είναι τα reviews.
    Το email μου: vasiaban07@gmail.com
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ. ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΑΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!
    FB: VERONIKA VASILEVA
    KIRKIMINI@GMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος21/11/16 01:08

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ BLOG ΣΟΥ!! ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΛΙΓΑKI ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ REVIEWS! ΦΙΛΙΑ. E-MAIL: MOREL82@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλαααα <3 Μου αρεσουν λιγο περισσοτερο τα reviews γιατι ενημερωνομαι για προιοντα που μπορει να με ενδιαφερει να δοκιμασω και εγω!!
    mail: Pennysalesnews@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή