Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Project Pan: 5th Update/5η Ενημέρωση!

Γεια σας!!! Πέρασε άλλος ένας μήνας από την τελευταία ενημέρωση σχετικά με το Project Pan! Τον Οκτώβριο η πρόοδος δεν ήταν και τόσο μεγάλη. Τις περισσότερες μέρες δε βαφόμουν καν. Προσπάθησα όμως να χρησιμοποιήσω, όσο περισσότερο γινόταν, τα προϊόντα που έχω βάλει στο project.

Αν δεν τα έχετε ήδη διαβάσει μπορείτε να βρείτε την Εισαγωγή στο συγκεκριμένο project pan εδώ, την 1η Ενημέρωση εδώ, την 2η Ενημέρωση εδώ, την 3η Ενημέρωση εδώ και την 4η Ενημέρωση εδώ.

Ανακεφαλαιώνοντας, από τον Ιούνιο που ξεκίνησα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, τελείωσα τα εξής προϊόντα:
  1. The Body Shop - Tea Tree Clearing Foaming Cleanser 
  2. The Body Shop - Coconut Eau de Toilette
  3. Sephora - Smoothing Primer
  4. MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation
  5. Garnier - Pure Active Micellar Cleansing Water for Combination to Oily and Sensitive skin
  6. REN - Micro Polish Cleanser
  7. MAC - Technakohl Liner #Photogravure
  8. Victoria Secret - Love Spell
  9. The Body Shop - Pinita Colada Body Butter
  10. The Body Shop - Nutriganics Refreshing Toner
  11. The Balm - Autobalm California Palette (τέλειωσα του ρουζ και έπιασα πάτο στην καφέ σκιά)
  12. The Body Shop - Honey Bronze Bronzing Powder
  13. Pixi by Petra - Colour Correcting Powder Foundation
  14. Refan - Yogurt and Rose Oil Body Butter
  15. Beauty Formulas - Cucumber Invigorating Face Scrub
Μπορείτε να διαβάσετε την άποψή μου για τα παραπάνω προϊόντα και στα Empties blog posts! (ΙούνιοςΙούλιοςΑύγουστος (χωριστά για το makeup εδώ), Σεπτέμβριος).

Μέσα στον Οκτώβριο τελείωσα τα εξής δύο προϊόντα:





Επίσης, πέτυχα τον στόχο μου, να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας στο highlighter...



Μένουν λοιπόν άλλα εφτά προϊόντα, συν τρία που θα προσθέσω ώστε να είναι σύνολο δέκα!!!


Στόχος: Να το τελειώσω.
Αυτό το μολύβι χειλιών θα τελειώσει πιστεύω τη μέρα που θα τελειώσει και αυτό το project. Είναι πολύ ξηρό και σκληρό και δεν γράφει εύκολα.



Στόχος: Να το τελειώσω.
Έχει μείνει λίγη ποσότητα και νομίζω ότι ως την επόμενη ενημέρωση θα έχει τελειώσει!



Στόχος: Να το τελειώσω.
Νόμιζα ότι θα είχε τελειώσει ως τώρα αλλά εξακολουθεί να βγάζει προϊόν. Δε νομίζω ότι έχει μείνει όμως πολύ. Σίγουρα μέχρι την επόμενη φορά θα έχει τελειώσει.


Στόχος: Να φτάσω μέχρι το σημείο που τελειώνει η πράσινη ετικέτα.
Θα φτάσω στο στόχο μου σε περίπου δύο μήνες με τον ρυθμό που το χρησιμοποιώ.



Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.
Αυτή την πούδρα τη χρησιμοποιώ κάθε φορά που βάφομαι, αλλά ακόμη δε φαίνεται κάποια πρόοδος. Χρησιμοποιώ stippling brush και ελαφρύ χέρι για να μην έχω βαρύ αποτέλεσμα, οπότε δε χρησιμοποιώ πολύ προϊόν κάθε φορά.



Στόχος: Να το τελειώσω.
Το χρησιμοποίησα τρεις φορές περίπου. Χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα κάθε φορά. Αποκλείεται να το τελειώσω μέχρι τέλος του χρόνου, αλλά θέλω να δω πόσο μπορώ να χρησιμοποιήσω ως τότε.



Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.
Έχει πολύ έντονη απόδοση και χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα. Αν και δε φαίνεται τόσο στην φωτογραφία, το έχω χρησιμοποιήσει πολύ αυτόν τον μήνα.


Και τα τρία νέα προϊόντα!

Στόχος: Να το τελειώσω.
Είναι πολύ ήπιο scrub προσώπου που δεν μου αρέσει. Το χρησιμοποιώ σαν καθαριστικό το πρωί. Θέλω να το τελειώσω φέτος και να φύγει από το μπάνιο μου.


Στόχος: Να το τελειώσω.
Ψάχνοντας να βρω την ιδανική, για μένα, κρέμα ματιών έχω φτάσει να έχω ανοιχτές, ταυτόχρονα, τρεις κρέμες ματιών και ένα ενυδατικό στικ για κάτω από τα μάτια. Η συγκεκριμένη είναι σε travel size (3ml) και αν επικεντρωθώ στο να χρησιμοποιώ μόνο αυτή κάθε μέρα, θα την τελειώσω μέσα στον μήνα πιστεύω.


Στόχος: Να το τελειώσω.
Είναι η ενυδατική που χρησιμοποιώ στα πόδια λόγω ευαισθησίας. Δεν έχει άρωμα και δεν μου προκαλεί αλλεργία ή ερεθισμό. Αλλά αργεί να απορροφηθεί και είναι λίγο δύσκολη στο να απλωθεί. Οπότε θέλω απλά να την τελειώσω φέτος και δεν έχω σκοπό να την ξαναπάρω.


Συνοψίζοντας, από την 1/6/2016 ως την 1/11/2016 πέτυχα τον στόχο μου σε 18 προϊόντα και μένουν άλλα 10 μέχρι το τέλος της χρονιάς, εκ των οποίων θα ήθελα να τελειώσω τα 6 τουλάχιστον! 
Η επόμενη ενημέρωση θα είναι στις αρχές Δεκεμβρίου και το finale στο τέλος του Δεκέμβρη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου