Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Too Faced - Melted Liquified Long Wear Lipstick #Melted Nude

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑToo Faced
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Melted Nude
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 12ml
ΤΙΜΗ: €22.10
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑRicinus Communis (Castor) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicalcium Phosphate Stearalkonium Bentonite, Silica Silylate, Propylene Carbonate, Synthetic Fluorphlogopite, Disteardimonium Hectorite, Aroma/Flavor, Tocopheryl Acetate, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate. May Contain/Peut Contenir (+/-): Red 28 Lake (CI 45410), Red 7 Lake (CI 15850), Red 6 (CI 15850), Yellow 6 Lake (CI 15985), Blue 1 Lake (CI 42090), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται μακρά διάρκεια και έντονη χρωματική απόδοση.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου αρέσει. Το απλικατέρ δε με βολεύει για μια εφαρμογή ακριβείας. Το συγκεκριμένο χρώμα δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτικό για μένα, αλλά το συνδύασα με ένα μολύβι χειλιών για να αλλάξει λίγο το τελικό χρωματικό αποτέλεσμα και έτσι μπορώ και συνεχίζω να το χρησιμοποιώ. Η διάρκειά του είναι μέτρια. Δεν είναι ανεξίτηλο, ούτε αδιάβροχο. Η φόρμουλά του μου θυμίζει λίγο μους. Δεν στεγνώνει εκατό τοις εκατό στα χείλη και επομένως δεν τα ξηραίνει. Η χρωματική απόδοση είναι πολύ καλή. Προτιμώ σίγουρα τα παραδοσιακά κραγιόν σε σχέση με τα υγρά κραγιόν. Δεν είναι το χειρότερο υγρό κραγιόν που έχω δοκιμάσει, απλά δεν ταιριάζει στις δικές μου ανάγκες και προτιμήσεις.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Είναι ένα υγρό κραγιόν με σατινέ τελείωμα, που δε στεγνώνει εντελώς, δεν ξηραίνει τα χείλη και έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση. Το απλικατέρ του δεν με βολεύει στην εφαρμογή και το συγκεκριμένο χρώμα δεν μου αρέσει. Η διάρκειά του είναι μέτρια και αν φάω ή πιω φεύγει από τα χείλη μου. Γενικά δε μου αρέσουν τα υγρά κραγιόν ως κατηγορία.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 5/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου