Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Wet n Wild - Color Icon Bronzer | Reserve Your Cabana

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑWet n Wild
ΟΝΟΜΑColor Icon Bronzer
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Reserve your Cabana
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 13g
ΤΙΜΗ: €5.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑACTIVE INGREDIENTS: Octinoxate 5 % Oxybenzone 1.5 % INACTIVE INGREDIENTS: Mica, Boron Nitride, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Nylon-12, Caprylyl Glycol, Methicone, Dimethicone Crosspolymer, Alumina, Bisabolol, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol [+/- (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499, Manganese Violet/CI 77742, Titanium Dioxide/CI 77891]

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Είναι δερματολογικά ελεγμένο, oil free και με SPF 15.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε! Η απόχρωση Reserve your Cabana δε μοιάζει καθόλου με bronzer. Είναι ένα πολύ ωραίο, φυσικό highlighter, χωρίς glitter, αλλά με μια όμορφη, σατινέ λάμψη που το κάνει κατάλληλο για καθημερινή χρήση ακόμη και το πρωί. Έχει κίτρινους υποτόνους. Αν έχετε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και θέλετε μια διακριτική λάμψη στα ζυγωματικά σας αυτό είναι το κατάλληλο προϊόν. Έχω διαβάσει ότι κάποιες γυναίκες το χρησιμοποιούν ακόμη και σε όλο το πρόσωπο σαν πούδρα. Το δοκίμασα μια φορά, αλλά προσωπικά δε μου άρεσε καθόλου το αποτέλεσμα. Για μένα είναι ωραίο στην κορυφή των ζυγωματικών. Έχει αρκετά καλή διάρκεια, αν και δεν μου κρατάει όλη μέρα με την ίδια ένταση, ωστόσο είναι κάτι που δε με ενοχλεί. Η ποσότητα είναι πολύ μεγάλη για highlighter! Το μόνο που βρίσκω αρνητικό είναι ότι είναι πολύ πουδρένιο, τρίβεται πολύ εύκολα όταν έρχεται σε επαφή με το πινέλο μου και έτσι χάνεται προϊόν. Επίσης, η συσκευασία είναι πολύ απλή, τίποτα το ιδιαίτερο. Είναι όμως αρκετά οικονομικό ώστε να τα παραβλέψω. Δεν είναι το κορυφαίο highlighter, ούτε και το πιο αγαπημένο μου. Μου αρέσει πολύ όμως για πιο ήπιο μακιγιάζ και βρίσκω εξαιρετικές τις σχέσεις ποιότητας, ποσότητας και τιμής.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ένα προϊόν που δίνει μια διακριτική και φυσική λάμψη σε μια οικονομική τιμή και με μεγάλη ποσότητα. Ιδανικό για πρωινό/φυσικό μακιγιάζ.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Αν τελειώσει ποτέ, ίσως το πάρω ξανά.

ΒΑΘΜΟΣ: 7.5/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου