Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα για το 2016 | Beauty Awards 2016

Σας εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία, χαρά 
και κάθε καλό στη ζωή σας! 
Μακάρι να ζήσετε μια χρονιά 
όπως την έχετε ονειρευτεί!

Ήρθε η στιγμή να κάνω μια συνολική εκτίμηση της χρονιάς και να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα μου προϊόντα ανά κατηγορία, στο μακιγιάζ.



1.Face Primer
Και φέτος, από όσα primers χρησιμοποιήσα, αυτό ξεχώρισε! Είναι ιδανικό στο να θολώνει τους πόρους και βοηθάει το foundation να στρώνει πολύ καλύτερα.

2.Foundation
Για άλλη μια χρονιά ήταν το καλύτερο από τα foundations που χρησιμοποιήσα! Δε με απογοήτευσε καθόλου ούτε ως προς την κάλυψη, ούτε ως προς τη διάρκειά του. Φέτος μάλιστα, βρήκα και την κατάλληλη απόχρωση για μένα και είμαι πολύ χαρούμενη!

3.Concealer for Blemishes
Καλύπτει τέλεια κάθε ατέλεια του προσώπου και έχει πολύ καλή διάρκεια!!!! Μου αρέσει περισσότερο από κάθε άλλο concealer που έχω δοκιμάσει. Ναι, έκανα στην άκρη το -για χρόνια αγαπημένο μου- Studio Finish από την MAC...

4.Under-Eye Concealer
Αν και δοκίμασα αρκετά καινούρια για μένα concealers, αυτό παρέμεινε το αγαπημένο μου γιατί είναι το πιο καλυπτικό και το πιο σταθερό σε σχέση με όσα έχω δοκιμάσει ως τώρα.

5.Face Powder
Είναι η πούδρα που λατρεύω! Την τέλειωσα το 2015 και την αγόρασα ξανά φέτος! Σετάρει το μακιγιάζ και έχει φυσικό τελείωμα. Δίνει λίγη κάλυψη, αλλά λατρεύω το γεγονός ότι δε δείχνει παστωμένο/πουδρένιο το τελείωμα!!!
6.Blush
Αν και μου αρέσουν τα ματ ρουζ, το συγκεκριμένο, παρόλο που έχει λάμψη, δείχνει τέλειο! Το χρώμα είναι πάρα πολύ όμορφο και η ποιότητα εξαιρετική!

7.Bronzer
Μου άρεσε πάρα πολύ η απόχρωση, η διάρκεια, η απόδοση και φυσικά η απίστευτη, σοκολατένια μυρωδιά του!

8.Highlighter
Είναι το πιο ωραίο highlighter που έχω δοκιμάσει. Η πούδρα είναι τόσο λεπτόκοκκη και γίνεται ένα με το δέρμα, δίνοντας μια υπέροχη λάμψη στα ζυγωματικά! Σαν τόνος μου ταιριάζει πάρα πολύ καλά! Δε μπορώ να βρω ψεγάδι σε αυτό το προϊόν!

9.Eyeshadow Primer
Πάρα πολύ καλή βάση για όλες μου τις σκιές. Κρατούσαν όλη μέρα χωρίς να μαζεύουν στη κόγχη και τα χρώματα παρέμεναν ζωηρά.

10.Eyeshadow Palette
Πολύ όμορφες αποχρώσεις, εξαιρετική απόδοση, διάρκεια και γενικά ποιότητα σε πολύ καλή τιμή! Νομίζω ότι είναι η παλέτα που με εντυπωσίασε περισσότερο στο 2016!


11.Eyeliner
Το συγκεκριμένο eyeliner είναι μηχανικό και ήταν σε μια εποχική συλλογή της ΚΙΚΟ (οπότε το ίδιο ακριβώς δεν κυκλοφορεί πια). Μου αρέσει πάρα πολύ η απόχρωση για το εσωτερικό των ματιών γιατί κάνει το βλέμμα να δείχνει πιο ξεκούραστο, πιο φωτεινό χωρίς όμως να είναι όσο έντονο όσο το λευκό μολύβι. Επιπλέον, έχει καλή διάρκεια.

12.Mascara
Και οι δύο είναι εξαιρετικές μάσκαρα και μου δίνουν έντονο μαύρο χρώμα, διαχωρισμό, κρατάνε την καμπύλη, έχουν καλή διάρκεια (χωρίς μουτζούρες ή κομματάκια) και μπορώ να χτίσω εύκολα τον όγκο.

13.Eyebrow Pencil
Από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ (2013) δεν το έχω αλλάξει! Είμαι απολύτως ικανοποιημένη από αυτό το μολύβι! Και φέτος ήταν το αγαπημένο μου προϊόν για τα φρύδια! Με μια λεπτή μύτη που δίνει αποτέλεσμα ακριβείας, με ένα χρώμα που ταιριάζει άψογα με το χρώμα των φρυδιών μου και ένα εξαιρετικό βουρτσάκι. Τέλος, το κάθε μολύβι μου διαρκεί για έναν περίπου χρόνο!

14.Lipstick
Η φόρμουλα αυτού του κραγιόν είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει! Απλώνεται εύκολα, έχει τέλεια απόδοση χρώματος, καλή διάρκεια και είναι πολύ άνετο στα χείλη, χωρίς να τα ξηραίνει. Η συσκευασία δεν με ενθουσιάζει, αλλά σαν προϊόν είναι φοβερό!!! [Από ό,τι βλέπω στο site της NYX άλλαξαν το όνομα από High Voltage σε Turnt Up! Οι αποχρώσεις όμως είναι οι ίδιες. Ελπίζω να έχουν κρατήσει και την φόρμουλα.]


15.Setting Spray
Το αγαπημένο μου παραμένει το Fix+ της MAC. Μου αρέσει γιατί "ενώνει" τις στρώσεις του μακιγιάζ και δίνει ένα όμορφο, πιο φυσικό αποτέλεσμα. Δεν έχω δει κάποια διαφορά στη διάρκεια του μακιγιάζ μου, αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου.

16.Makeup Tool
Δε νομίζω να χρειάζεται συστάσεις αυτό το εργαλείο! Σε συνδυασμό με το foundation της Rimmel που ανέφερα δίνουν ένα εξαιρετικό, τελικό αποτέλεσμα! Το χρησιμοποιώ ακόμη και για εφαρμογή πούδρας, όταν θέλω μεγαλύτερη κάλυψη, αλλά φυσικό αποτέλεσμα.

Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ για το 2016;

4 σχόλια:

  1. την παλετα με τις σκιές την έχω και εγώ και συμφωνώ απόλυτα μαζι σου..Υπεροχα βεβαια και ολα τ'αλλα....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία και μία οι επιλογές σου. Αυτή η Becca γιατί δεν έρχεται επιτέλους στην Ελλάδα; Το concealer είναι και δικό μας πολυαγαπημένο! Καλή χρονιά! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Becca αγοράζω από το Beautylish και πληρώνω κανονικά με τη χρεωστική κάρτα τραπέζης χωρίς πρόβλημα. Μακάρι να έρθουν Ελλάδα! Είναι πάντα πιο ωραίο να πηγαίνει κανείς σε φυσικό κατάστημα και να ψωνίζει καλλυντικά!!!

      Διαγραφή