Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Ιανουαρίου 2017!

Έφυγε κιόλας ο πρώτος μήνας του χρόνου και ήρθε η ώρα να κάνω μια ανασκόπηση στα πέντε προϊόντα, που αγάπησα περισσότερο τον Γενάρη!

Επιτέλους ένα concealer που καλύπτει τους μαύρους μου κύκλους, χωρίς μάλιστα να χρειάζομαι corrector από κάτω. Είναι βέβαια πολύ ενυδατικό και για να έχει διάρκεια στο λιπαρό μου δέρμα, η μόνη ελπίδα είναι το baking... Εξ ου και το επόμενο αγαπημένο...

Ως τώρα δεν είχα ξετρελαθεί με αυτή την πούδρα και δεν καταλάβαινα όλες τις θετικές κριτικές που έχει πάρει... Μέχρι που την συνδύασα με το παραπάνω concealer και την μέθοδο του baking και ο συνδυασμός ήταν εξαιρετικός! Δίνει διάρκεια στο concealer, φως κάτω από τα μάτια και δεν τονίζει τις γραμμές έκφρασης. Δεν μου έχει ταιριάξει με όλα τα concealers, αλλά με αυτό της Too Faced, που ανέφερα, κάνουν φοβερό δίδυμο.

Δε χρειάζεται συστάσεις αυτή η πούδρα. Αν παρακολουθείτε ξένο youtube (Αμερικανίδες, Αγγλίδες κ.λπ. beauty bloggers/vloggers) θα έχετε ακούσει για τις περίφημες πούδρες της Hourglass. Την έχω από αρχές Σεπτέμβρη και δεν την έχω αναφέρει καθόλου. Ο λόγος είναι ότι όταν την πρωτοδοκίμασα για να σετάρω concealer και foundation, απογοητεύτηκα. Δεν είδα κάποια διαφορά θεϊκή, δεν κράτησε περισσότερο το μακιγιάζ, δεν έμεινε μακριά η λιπαρότητα κ.λπ. κ.λπ. Αυτόν τον μήνα όμως, τη δοκίμασα ως το τελευταίο βήμα πριν το setting spray. Αφού έβαλα όλα τα προϊόντα του προσώπου με τη σειρά που συνηθίζω, έβαλα μια άλλη πούδρα με χρώμα για να σετάρω την κρεμώδη βάση μου, μετά ρουζ, bronzer, highlighter και στο τέλος με ένα stippling brush, πολύ ελαφριά πέρασα λίγη από την πούδρα της Hourglass σε όλο το πρόσωπο. Το αποτέλεσμα μου αρέσει φοβερά! Όλα τα προϊόντα ανακατεύτηκαν όμορφα και έδωσε ένα φως στο πρόσωπο, χωρίς όμως να αφήνει glitter. Είναι ένα περιττό προϊόν; Φυσικά! Κοστίζει υπερβολικά πολύ σε σχέση με ό,τι κάνει; Εννοείται! Μπορούμε να έχουμε παρόμοιο αποτέλεσμα με πιο οικονομική πούδρα; Σίγουρα! Εξακολουθεί να μου αρέσει απίστευτα πολύ; Ω ΝΑΙ! 

Το χρησιμοποιούσα συστηματικά στην κάτω γραμμή του βλεφάρου, όχι εσωτερικά στο μάτι, αλλά "πίσω" από τις κάτω βλεφαρίδες και ήταν εξαιρετικό! Κάτι διαφορετικό από ένα μαύρο ή καφέ μολύβι και όμως τόνιζε όμορφα το σχήμα το ματιού. Πολύ καλή διάρκεια και γράφει αβίαστα, με καλή χρωματική απόδοση. Η απόχρωση είναι μπρονζέ-χάλκινη.

Πολύ όμορφο χρώμα, γλυκό, κολακευτικό, ευκολοφόρετο. Μου αρέσουν πολύ τα satin κραγιόν της MAC, γιατί είναι σταθερά και δεν ξηραίνουν τα χείλη μου.


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τον Γενάρη του 2017. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Αν ναι, πως σας φάνηκε; Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα γι' αυτόν τον μήνα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου