Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Flashback Favourites | Ιανουάριος 2016

Ώρα για αναδρομή στα Αγαπημένα Ιανουαρίου 2016...

Τελείωσα τη μάσκα εδώ και καιρό. Μου άρεσε μέχρι το τέλος πολύ! Όταν τελειώσω τις μάσκες που έχω, θα ήθελα πολύ να την ξαναπάρω!

Τελείωσα το spay και το πήρα ξανά! Περιμένω να τελειώσω κάποια άλλα toners, που έχω ανοίξει, για να αρχίσω να το χρησιμοποιώ ξανά!

Τελείωσα και αυτό το προϊόν, αλλά δεν το έχω αγοράσει ξανά. Ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, για αλλαγή.

Τελείωσα το ρουζ, αλλά έχω ακριβώς την ίδια απόχρωση στην παλέτα Love Flush, της Too Faced! Εξακολουθεί να μου αρέσει πολύ αυτό το ρουζ!

Δεν έχω πλέον αυτή την παλέτα. Βρήκα παρόμοιες/ίδιες αποχρώσεις, σχεδόν για όλα όσα είχε, στη συλλογή μου. Έχω κρατήσει μόνο τη σκιά Bienvenue και την υπόλοιπη παλέτα την χάρισα σε φίλη μου.

Συμπερασματικά, τέλειωσα τέσσερα από τα πέντε αγαπημένα του Ιανουαρίου 2016. Δύο μάλιστα, τα έχω αποκτήσει ξανά! Όχι κι άσχημα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου